Harmittaa aivan älyttömästi

ropkaelk

Se miten sokea olen ollut sinun suhteen alusta saakka :(

28

2524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NytTuutimaan

Hyvää yötä, kauniita unia, oman kullan kuvia Zzz

• aamuvuoroon

Olikse hyvä vai paha?
      Kysyn ennenku nukahan...

• aamuvuoroon

Ehkä se ei ollut päiväunelmointia vaikka psykologi ajatteli niin...oliko se jotain muuta; paljon enemmän?

Jospa kaikki selviää joskus...

• Täynnärakkautta

Niin minuakin harmittaa, eniten harmittaa se, etten koskaan saanut kertoa, kuinka täynnä rakkautta ajatus hänestä oli.

• ropkaelk

Olisi ollut kiva kuulla suoraan. Olisin vastannut samalla mitalla.

• seeyalate.r

Rakkaus on sokea.

• ropkaelk

Niinhän ne sanoo.

• ababa

Minun kokemuksen mukaan, rakkaus on saanut näkökykynsä takaisin.

• laaseri
        ababa kirjoitti:

Minun kokemuksen mukaan, rakkaus on saanut näkökykynsä takaisin.

Mitä se tarkoittaa?

• ababa
        laaseri kirjoitti:

Mitä se tarkoittaa?

Että rakkaus ei ole sokea.

• täältä_vain

niin :)

• vieläkinsokea

Ymmärsinkö oikein, että nyt olet tajunnut jotain eri tavalla. Mikä sai silmäsi avautumaan?

• mpttj34eöj

sellaista se elämä on.

• Etkö ole tiennyt, kuinka paljon olen rakastanut sinua kaikki nämä vuodet? Ja rakastan varmaan aina. Mistä ajattelit, että tunteissani sinuun on kyse?

En voi omalla kohdallani edes puhua mistään harmittamisesta, vaan pikemminkin maailmanlopusta. Maailmanlopusta, joka on tullut jo niin monta kertaa vuosien aikana ja joka näyttää silti tulevan aina vain uudestaan. Vaikea kuvitella loppuelämääni ilman sinua, mitenköhän sitä pystyy elämään, kun tietää, että oma sydän on oikeasti aina jossain muualla kuin siellä, missä se milloinkin on?

• Toivottavasti viestini alku ei kuulostanut vihaiselta tai syyllistävältä! Se ei ollut tarkoitukseni. En vain osannut nyt kirjoittaa ajatuksiani paremmin, kun en pysty juuri nyt keskittymään sataprosenttisesti vain tähän. :'(

• Ja jos hän ei vielä tiennyt, niin hän on elämäni rakkaus, se ihminen, jota rakastan niin paljon, ettei millään sanoilla sitä pysty kuvaamaan. Ja jonka jokaista piirrettä ja jokaista senttimetriä hänessä rakastan enemmän kuin mitään, vaikka en kaikkia niitä vielä edes tiedä.

Tässä maailmankaikkeudessa ei ole mitään niin ihanaa ja ihmeellistä kuin hän.

• sivustaN

Kuinka monien vuosien aikana? Kuulostaa vaikealta jos maailmanloppu seuraa vuosi vuoden perään, eikö siinä tilanteessa kannata jotenkin mennä eteenpäin, jutella toisen kanssa jos mahdollista, unohtaa tai jotain?

• oletanko
        sivustaN kirjoitti:

Kuinka monien vuosien aikana? Kuulostaa vaikealta jos maailmanloppu seuraa vuosi vuoden perään, eikö siinä tilanteessa kannata jotenkin mennä eteenpäin, jutella toisen kanssa jos mahdollista, unohtaa tai jotain?

hei olen myös monia vuosia olleet yhdessä ja aina on kaikki puhuttu, nyt tuli pulma kun olen tehnyt mihelleni käsin kerran kk kun nyt ei tule kuukautisia, en ole tehnyt ja hän ei anna sitä anteeksi, sanoi että ei vi tehdä enään minulle sillätavalla oikeestui, itken aina, ei varmaan rakasta tarpeeksi miten saan takaisin

• Eräs_S-nainen

Mielelläni häneltä saisin tällaisen viestin, mutta tunnustin tunteeni hänelle jo reilu 5 vuotta sitten lähettämässäni viestissä. Vastausta en koskaan saanut. :(

• ropkaelk

Hän ei varmaankaan sitten tunne samalla tavalla tai sitten ei ole nähnyt koko viestiä. Minä en ole sinun hän kuitenkaan.

• Eräs_S-nainen
        ropkaelk kirjoitti:

Hän ei varmaankaan sitten tunne samalla tavalla tai sitten ei ole nähnyt koko viestiä. Minä en ole sinun hän kuitenkaan.

Kiitos, kun vastasit. Oikein hyvää syksyä sinulle ja toivottavasti asiat järjestyvät toivomallasi tavalla.

• kehräävä.kissa

Haluaisin tietää, miksi olit niin sokea. Olet kuitenkin aika fiksu. Miten selität sen, ettet ymmärtänyt asioita aikaisemmin?

• eivoitietää

Hmmm, mites älykkyys, onko se yksi tapa briljeerata, osoittaa olevansa fiksumpi, parempi, ylempi. Vai voiko sillä tehdä muuta. Voiko sen avittaa työssä pärjäämiseen tai jopa auttaa muita sen avulla vai haluaako sillä aiheuttaa tuhoja. Vaihtoehtoja on lukuisia. Älykkyyden kuin monen muunkin asian voi pitää vakan alla. Jokaiseen hölöttäjäänkin voi piiloutua hiljaisuus.

• kehräävä.kissa
        eivoitietää kirjoitti:

Hmmm, mites älykkyys, onko se yksi tapa briljeerata, osoittaa olevansa fiksumpi, parempi, ylempi. Vai voiko sillä tehdä muuta. Voiko sen avittaa työssä pärjäämiseen tai jopa auttaa muita sen avulla vai haluaako sillä aiheuttaa tuhoja. Vaihtoehtoja on lukuisia. Älykkyyden kuin monen muunkin asian voi pitää vakan alla. Jokaiseen hölöttäjäänkin voi piiloutua hiljaisuus.

Tuo ei liittynyt kysymykseeni. Tai jos liittyi, en ymmärtänyt yhteyttä.

• olikovaikoeiköollutkamu

Oliko kyseessä ystävä, joka oli koko ajan siinä ja sen takia asian näkeminen vaikeutui?

• ropkaelk

Ei ollut ystävä kyseessä.

• kannattikyllä

Itse hommasin hiljattain uudet silmälasit moniteholinseillä, näkee lähelle ja kauas ihan hyvin. Heijastuksenestopinnoitteen otin kans.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe