Hejsan!
tulemme pienryhmällä täält länsirannikolta havulinnun jahtiin Taivalkosken pohjoislupa-alueelle heti aloitusviikolla.
Poikien kera kysyttäisiinkin paikallistuntemuksen omaavilta jahti-ihmisiltä, että onhan pesintä onnistunut hyvin tänävuonna? ja kanta vahvistunut viime vuodesta, joka oli kyllä antoisa pohjolanmetson osalta, jota pyydämme koiriemme kanssa alinomaan pelkästään.
Toivottavasti saamme matkailuautot samoille alueille leiriin ja kotateltat asetettua paikkaansa jo alkuviikosta, yritetään infota kuulumisia ja päivittään tilannetietoja jahdin edetessä..
Kolmisen viikkoo olisi tavoiteltava aika viettää komeilla metsästysmaillanne, tokikin koirat vaihdamme viikoittain, koska kilometrejä tulee varsin runsaasti ja ne vaaramaisamat ovat kuluttavia kerrassaan.
Onko hyvin metsopoikueita?
Göransson
1
272
Vastaukset
- kakskakskakkoseen
no missä se teijän leiri on? eipä oo näkyny t-koski mustavaara välillä rantaruohtalaisia ku oon päntijönnään kulukenu metällä. 6 mehtoa oon ampunu jq muutaman teeren tänäaamuna sain kolome soitimelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219