mä en kaipaa

satumaa_

Tunteilla leikkiää

22

522

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satumaa_
    • JätäSinä

Muut ihmiset rauhaan ja keskity hankkimaan itselles ja varsinkin niille sun kersoille elämä!

• satumaa_

mulla ei ole lapsia

• satumaa_

kenenkään tunteita ei saa käyttää omaksi hyödykseen

• millätavoin

joku on leikkinyt sinun tunteillasi? Oletko itse käyttänyt jonkun tunteita koskaan hyväksi esim. ottamalla seksiä vastaan joltain sinusta tykkäävältä, mutta josta et itse niinkään piittaa.

• satumaa_

mua ei vois vähempää kiinostaa irto tai seksi suhteet ne ei johda yhtään mihinkään

• muttahaluatko

kuitenki seksiä suhteessa, vai pelkkää platonista suhdetta?

• satumaa_

riipuu voiko toiseen luottaa 100%

• satumaa_

se että olen antannut pakkit ihmiselle koska en halua rikkoa kenenkään sydäntä

• satumaa_

mä en päästä ihmisiä lähelle joihin en voi luotaa

• muttaeihän

ihmiseen voi luottaa, jos ei tunne. Jos ei päästä ketään lähelle, niin ei voi oppia ketään tuntemaan. Ei tietty pidä luottaa sinisilmäisesti kehenkään.

• satumaa_

senpä vuoksi testaan onko toinen kaiken luottamuksen arvoinen

• satumaa_

itse näin sut vapaa ajalla paarissa toisen kanssa olin jo sillon varma että sua ei kiinosta joten lopettin yhteyden pidon sen vuoksi

• satumaa_

jos haistan palaneen käryy nostan kytkintä

• niin se vaan on että luottamus pitää vain itse ansaita omalla toiminnalaan

• turha jäkeenpäin itkee jos itse mokaa kaiken kauniin

• suosittelenlämpimäisesti

Peililles on hyvä puhua tää tsemppipuhe.

• tää ei ole mikään tsemppipuhe vaan faktaa

• Älä siis mokaa, vaan dokaa. 🐷

• en ole mikään dorka

• no_huh_huh

leikkiää vai leikkijää?

Et tainnut kaivata koulun äikäntuntejakaan?

• aikuiset on vielä pahempia leikkiöitä jos on useampi ihminen kieroksessa se on kaukana rakkaudesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5490
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2407
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      255
      1675
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1657
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1195
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      327
      1195
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      334
      1190
    10. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe