Poistaako pieneläinlääkärit koirien silmiä vai tarvitseeko olla silmäeläinlääkäri?
Koiran silmäpoisto
4
138
Vastaukset
- voitietenkin
Miksi pitää poistaa?Jokainen eläinlääkäri voi poistaa eläimen kuin eläimen silmän sairauden takia tietenkin. Periaatteessa itsekkin voisi tehdä jos omistaisi nukutus sekä tarvittavat steriilit välineet ei sitäkään laki kiellä.
- nojustjooooooo
Trollaatko vai oletko oikeasti noin tyhmä?
Joo poista ihmeessä, sullahan on koulutus siihen? Se on ihan helppoa eikä ollenkaan eläinrääkkäystä. Siitä vaan silmä pois plopp ja herättyään koira on ihan ok.
Rehellisesti sanoen, 1) ei kummallakaan teistä olisi edes pokkaa tuollaiseen ja 2) ei sitä ilman koulutusta osaa kukaan tehdä ilman, että koira herättyään kärsii hirvittävistä kivuista. Ei joku mattimeikäläinen osaa edes annostella kipulääkettä oikein seuraavina viikkoina/kuukausina, saati sitoa ja suojata haavaa, joka on massiivinen. Saati edes putsata silmäkuoppaa tai tyrehdyttää verenvuotoa (sitä tulee tolkuttomasti).
Onneksi vain trollaat.
- eikaimatosilmä
Onko reckue,jolla loinen silmässä?
Niistä olen lukenut,voi tarttua ihmiseen.Vie lääkäriin,niin tiedät mitä tehä.Älä viivyttele,hoitamattomuus on rääkkäystä.- hyvää.päivää
"Reckue?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107010- 954511
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524237Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492579
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191862