Vieläkö joku ehdottaa tai itse ehdotat että "pannaaks meneen"? Vai onko kertakäyttöseksi jäänyt jo aikoja sitten taakse? tekisikö mieli oikein repäistä vielä? Onko mielihalujen kohteet itseäsi nuorempia, vanhempia vai samanikäisiä? Ja kuinka paljon nuorempia tai vanhempia? Jos olet saanut niin onko ollut makiaa vai karvasta?
Vieläkö kertakeikkoja sekstailussa?
17
356
Vastaukset
- pienpanimoyrittäjä
Tumputtelitko koko yön vai pörisyttelit hieromasauvaa ??????
Eipä seksi ole päällimmäisenä mielessä, sitä silti aliarvioimatta.
Jos joku haluaa "panna meneen" on oma asiansa, eipä kiinnosta yhtään.- Orgasmeistako.apua
Minua vanhempi tuttava sai munasarjasyövän. On ollut leskenä muutaman vuoden eikä seksiä enää ole ollut. Siitä rupesin ajattelemaan. Olisiko elimistölle parempi pitäisi yllä orgasmeja vaikka hieromasauvalla jos ei halua kertakäyttöseksikokemuksia. Itselle olisi ylittämätön kynnys koska tarvitsen jonkinlaisen muun yhteyden toiseen ennen seksiä. Mutta pysyisivätkö värkit paremmassa kunnossa jos seksiä olisi. Tietenkin syöpä voi iskeä kenelle vaan ja minne vaan, mutta minusta vähän ihmeellistä jos yli 70nä munasarjoihin.
- Kuka-sitä-ilman-on
Kyllä kyllä kyllä, ikään katsomatta mummo kuin mummo kuhan nurin menee omin jaloin ja huokailee sen verran että on elossa...
Vitsiiiiiiiii
Toki toki, satunnaisesti mutta säännöllisesti, muutenhan sitä tuupertuisi pussipöhöön. Miksi iällä olisi väliä, kun vaan on aikuinen n a i n e n. - Heikunkeikku
Voi hyvänen aika sentäs. Kaikkia täällä kyselläänkin.
Uteluusaste hipoo korkeuksia.
Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu, kuka ken ja sekö vai se, määkö, sääääkö....- äijä-
-siitä puhe, mistä puute....?
- köyhämuteikipee
Sen sortin kiinnostusta ei ole osoittaneet kuin huomattavasti nuoremmat kollit ja kun mä en niistä välitä ees sänkykumppaniks niin ilman saa olla.....
- Pelkkää.pesää
Ne nuoremmat kollit tieteskin yrittää saada pesää vanhemmilta naisilta joilla ei ole enää raskaaksitulon vaaraa ja jotka ei jää roikkumaan perään niin kuin nuoremmat naiset, jotka yrittävät tiineytyä epätoivon vimmalla kun biologinen kello kilkattaa.
- AinaValmiinaTku
Jo vain, aina jos mahdollista olen auttanut puutteessa kärsivää.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201806102200991327_we.shtml
Ja tuossa uutinen, jotta kyllä sitä kannattaisi mummujen ravotella useammin, niin terveellisempää.
Toinen terveys vaikutus on spermalla, aines osat ehkäisevät masennusta.
Kaikki kynnelle kykenevät sekstailemaan ja tervehtymään.- mielipide-
JOO mutta, jos harrastaa irto-suhteita, niiiiii, sperma voi laukaista sukupuolitaudin,
kuka takaa että irto-suhteita harrastava olisi varmasti terve,
eikä kanna kaiken karvasia pöpöjä elimistössään,
jos alkaa seksisuhteeseen,
on käytävä lääkärissä kaikenlaisissa laboratorio kokeissa,
josita voi todeta kumppanin täysin terveeksi,
sitten voi alkaa harrastaa ilman suojausta seksiä, - SuottunaLeikkimään
Kondomi suojaa melkoisesti monilta pöpöiltä, ilman sellaista ei vieraan kanssa lähteä leikkimään. Joskus matkoilla on tullut etsityksi kauppaa uuden tuttavan kanssa, kun olen kieltäytynyt antamasta ilman suojapukua. ;)
- NikittäKerronYhtäSun
Ainakin toistaiseksi olen kieltäytynyt intiimeistä leikeistä nuorten miesten kanssa, joita näyttää yllättäen olevan melko usein tarjolla, sekä netissä että livenä.
/- 15 vuotta on toistaiseksi ollut ikäraja, jota ei ole tullut ylitetyksi minkäänlaisessa parisuhteessa - kaverit ja ystävät ovat eri juttu.
En ymmärrä, mikä meissä mummoissa houkuttaa nuoria miehiä. Ehkä ainoa syy, jonka keksin, on se, että ei ole vaaraa joutua isäksi tahtomattaan, kun mummoikäisten kanssa leikkii.- lohkee.lovee
Tuo on helppo; nuoremmilta ei saa niin helposti, mummo on auliimpi.
- Orgasmeistako.apua
Kiitos linkistä AinaValmiinaTku
Eli orgasmeja kannattaa kaivella. Olen myös kanssasi samaa mieltä että sperma on terveellistä, siitähän synty uusi elämä. Nuorempana nielaisin sperman suuseksin yhteydessä. Nyt ei voi kun on miehellä kourallinen lääkkeitä. Enkä kenenkään muun spermaa nielisi, vaikka olisi kuinka terve. Eli se on lopullisesti mennyttä terveydenhakua se. Harmi.- AinavalmiinaTku
Käsittääkseni terveys vaikutus myös toimii myös, kun spermat sisällä emättimessä, hivenaineet imeytyvät verenkiertoon. Ymmärrän tuon lääkitys asian ja ikävää sinulle, ettet enää toimi kuten aikaisemmin.
Taudin voi saada marketin ilmanvaihdon mukana, lentokoneessa, ravintolassa josta voi lähteä henki. Voit kuolla myös kotonasi tapaturmaiseksi tai jäädä auton alle yms.
Pelätä voi kaikkea.... Mutta jos keskustelee kumppanin kanssa voi arvioida riskin saada sukupuoli taudin. Esim leski joka ei kymmeneen vuoteen ole saanut läheisyyttä vs rouva joka käy kaksikertainen vuodessa Nigeriassa...
- john.d.high
Sinänsä todella poikkeuksellinen ja jännittävä tapaus: melkein neljäkymmentä vuotta minua nuorempi naisihminen lähti baarista mukaan,voi hyvät hyssykät sitä intoa ja nautintoa! Ja kokeilunhalua!
Ainoastaan hyvällä muistelen ikuisesti! - siilenämää2
Eipä ole koskaan kuulunut tapoihin ja en usko että jatkossakaan jos ei nyt ihan emmentaali ala siltä osin vaivata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.34413086Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951983- 931749
- 831663
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451191- 951159
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e273996Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21983Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73967Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi27944