Oletetko koskaan törmänneet

Ongelmiaolantakaa

sellaiseen ilmiöön kuin vahinkolapset? Miten suhtaudutte siihen äitipuolen rooliin että mies ei ole koskaan halunnut lapsia vaan exä on silti tullut raskaaksi? Sitten mies on saneerannut vaimon ulos ja alkanut elää omaa elämää. Tapasin tämmöisen miehen ja hän oli surku. Tietysti kun joutuu pakolla maksaa elkkuja. Ei pääse itse nauttimaan omista tienaamista rahoista, hyvä palkkainen kun on niin joutuu suotta makseleen semmoisista joita ei ole halunnut. Onko oikein. Itse jouduin äitipuoleksi ja duunamaan safkaa hiki hatussa usein. Nyt mies kokoaa itseään ja rakentaa elämää mun kanssa jossa on näitä sivustaseuraajia. Vastuuhan on heidän emonsa joka heittää duunissa keikkaa myös ulkomaille vaatefirmalle, et me leikimme isää ja äitiä sillon perässähiihtäjien kanssa. Töttöröö vaan, me kaksi vanhaa puuta kyllä osaamme homman, mutta ollan kuin varakansanedustajia, ja koolle kutsuttuja sillon kun on ruuhkaa. Ex vaimo lentelee pesästä kun huvittaa ja tuo kuin käki pesueen meille lupsakkaasti hoitelemme vauvasta vaariin... niinkö? Voiko vahingosta viisastua.

6

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksivie

Opit ettei suhteeseen kannata lapsia tehdä jos yhdestä on jo liikaa. Seksissä miehenkin pitäisi miettiä 5min pidemmälle eikä omaa orgasmia.

• 1säpappa

Itse en ymmärrä.
      Meillä kävi niinpäin, että vaikka lapsi oli toivottu, niin lapsen äiti iski jo äitiyslomalla uuden miehen.

• klfkfkjgjgjh

Meil jo synnytyssairaalassa.

• tosihyvä

No niitä riittää. Miehet ovat jääneet tossun alle entisen eukon kanssa joten hyvä että uusi vaimo on napakka.

• Hohohohh

On sellainen sanonta että ensimmäinen kerta voi olla vahinko mutta toinen on jo tyhmyyttä.

Ei taida olla vahinkolapsia miehesi lapset jos niitä useampia on.

• Raision.kunkku

Ap, ei en ole tietääkseni törmännyt sinuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe