Tytärpuoli lesbotteli minua!

Nainen46v

Miehellä on 15-vuotias tytär joka viis veisaa koulusta. Olen yrittänyt parhaani koska kai se on minunkin häpeäni jos siitä ei mitään tule. Tänään ei suostunut nousemaan edes sängystä ja tiuskaisin että onko hän tyttö vai poika kun pojalta tämmöstä voisi odottaakin. Vastasi minulle että Sinähän sen tiedät, senkin vanha lesbo. Ihan sama kuin olisi huoritellut!
Olen niin loukkaantunut että lakkaan kyllä yrittämästä hänen koulunsa eteen. Nyt riitti. Ei tuolla menolla kyllä lukioon pääse eli on kai meidän vaivoinamme kunnes täyttää 18 ja voi potkaista ulos.

5

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaan

Niin. Mitähän tällä tekstillä haet. Jos hän olisi huoritellut, olisitko mennyt huroien palstalle (jos sellainen jossain on/olisi) kertomaan, kuinka loukkaantunut olet tytärpuolesi kielenkäytöstä. Kuinka hän rinnasti sinut, johonkin ryhmään, jota ilmeisesti pidät alempiarvoisena? Voin kuvitella, ettet saa ainakaan sympatiaa tai ohjeita tilanteeseen tältä palstalta. Sellaisen ohjeen voisin sanoa, että lesbo -sanan kokeminen haukkumasanana ei kieli kovin avarakatseisesta tai sivistyneestä maailmankuvasta. Jos olisin törkeä, voisin lopettaa tämän tekstin seuraavanlaiseen toteamukseen: syytä olisi molempien kouluun palata. Mutta onneksi en ole törkeä ;)

• stereotypiatpois

Erittäin seksistinen kommentti sinulta kun kysyit tytärpuoleltasi, että onko hän tyttö vai poika ja että pojalta tuollaista käytöstä voisi odottaakin...
      Sukupuoli ei määritä sitä, minkälainen ihminen oikeasti on. Erittäin seksististä ja sovinistista edes sanoa tuollaista.
      Ajattelisit sinäkin ihmiset omana itsenään, eikä biologisen sukupuolisensa edustajana ja miten voit olla tuota mieltä, että pojilla on oikeus olla hankalia, mutta sen sijaan tytöillä ei ole samaa oikeutta, vaan tyttöjen pitää aina olla kilttejä, täsmällisiä, jne. Pissavehkeet ei kuule sitä määritä ja ajattelutapasi on erittäin vanhanaikaista.

• Trölli

Aika hyvän trollin oot keksiny. Osuu sopivaasti kahteenkin hyvään paikkaan :D

• HohHoijaa_

Keski-ikäinen heteroäijä asialla, taas. Saa palkkaa trollaamisesta.

• Anonyymi

Miksi te lesbot ette osaa käyttäytyä

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      513
      1689
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe