Ymmärrän, etteivät palstalla vatvovat kaikenkritisoijat välitä uskosta ja hengellisyydestä, mutta mikä hyöty on uskovalle lähteä vuosi vuosien perään uudelleen mukaan henkilöihin kohdistuviin herjausketjuihin mukaan?
Herjausketjujen hengellinen hyöty?
13
215
Vastaukset
- et.silleen
Palstan modejen tehtävä ei muuten ole hengellisyyden puntaroiminen, toisin kuin sinä näytät tietävän tuonkin parhainten, vaan se, että onko kirjoitus asiallinen.
Samaa mieltä olen kyllä tuosta, että ihan paskaa ovat nämä henkilöihin kohdistivat aloitukset. Tosin lienevät sen yhden ainoan ihmisen tuotosta.- havainto
Tämä koko palstahan on henkilöiden rääpimistä ja mollamista. usko.vainen saa joka päivä paskaa niskaansa ilman mitään syytä.
- viimeinen.tuomio.2
havainto kirjoitti:
Tämä koko palstahan on henkilöiden rääpimistä ja mollamista. usko.vainen saa joka päivä paskaa niskaansa ilman mitään syytä.
Joo. Kyllä sinne voisi lorottaa kustakin sekaan, niin olisi vähän vaihtelua.
Voisin kysyä, että minä h y ö t y koko tästä palstasta on🤔❓
- Hahhahhaa
Kyllä täällä on ollut hyviäkin aloituksia ja kirjoituksia. Sinä kyllä voisit mennä jauhamaan paskaasi jonnekin muualle. Sinua ei jäisi kukaan kaipaamaan:)
No voi kun ei edelleenkään olla sama ihminen. Tyhmempikin tuon kyllä näkee jo kirjoituksista mutta niin joo, sinähän olitkin se joka oli olevinaan ruotsinkielinen äidinkieleltään tai sillä selittelit jotain virheitä, mutta sehän loppui sitten siihen kun ruotsilla sinulle vastasin.
- viimeinen.tuomio.2
Tuo tuli varmasti ihan sydämestä tuo freudilainen lipsahdus "minä hyöty" :DDDDDDDDDDDDDDD
Usko.vainen. ota seuraavaksi nimimerkiksesi MINÄ.MINÄ.MINÄ niin ei jää epäselväksi kenestä tällä palstalla on kysymys ja kuka on suurempi kuin Jeesus :D
Kippis Cola Zeroa sinulle :D - kysyn
Hyöty tästä palstasta on, että täällä voi keskustella luterilaisuudesta ja kristinuskosta ylimalkaan ventovieraiden mutta sanavalmiiden ihmisten kanssa. Valitettavasti keskustelu menee usein tuolle tasolle, jolla puhutaan ulostamisesta tai muuten käytetään vastenmielisiä kielikuvia.
- olen.huomannut
kysyn kirjoitti:
Hyöty tästä palstasta on, että täällä voi keskustella luterilaisuudesta ja kristinuskosta ylimalkaan ventovieraiden mutta sanavalmiiden ihmisten kanssa. Valitettavasti keskustelu menee usein tuolle tasolle, jolla puhutaan ulostamisesta tai muuten käytetään vastenmielisiä kielikuvia.
No, jos keskustelee ventovieraiden ihmisten kanssa bussissa tai torilla luterilaisuudesta, ei yleensä päädy puhumaan ulostamisesta. Että sillä tavalla tämä(kin netti)palsta on niin ihan erilainen.
- viimeinen.tuomio.2
Tänään voisi vetää kännit.
- viimeinen.tuomio.2
Siinähän vetelet, kopio :D
Montakohan litraa Cola Zeroa sinulta tällä kertaa siihen menee?
Tällä palstalla keskustellaan ylipäätään ottaen hyvin vähän. Pääsääntöisesti tämä on pelkkä parin trollin terapiapaikka.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262193
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161494- 1241427
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883