Älykännykästä

mldpwdgb

Mitenkäs teillä seniorit pelittää nämä älykännykkähommat? Hankin juuri uuden luurin ja hermot on nyt tiukilla opettelun kanssa..Toisaalta periksikään ei pitäisi antaa, mutta eikö insinöörit olisi voineet tehdä vähän yksinkertaisempia käyttöohjeita?

28

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelittää sen, minkä tarvitseekin mutta paremminkin voisi pelittää. En vieläkään voi olla kiukuttelematta siitä, että Windows puhelin on tapettu. Android on niin syvältä, että harkinnassa jo iphone.

• Kerrojaselvitä

Miksi se on "syvältä" ?

• Minulla on neljäs älykänny menossa, eikä näissä mitään ongelmia ole ollut.
        Avaa luurin, naputtelee pinnin ja se on siinä.
        Googlettaa ja avaa sovelluksia.
        Naputtelee senioripalstalle kyssäreitä.
        Pelaa pasianssia.
        Missä on se vaikeus?

• Kerrojaselvitä kirjoitti:

Miksi se on "syvältä" ?

Windows puhelin oli paljon selkeämpi ja jouhevampi käyttää, käyttöliittymä muokattavissa. Saman hintaluokan Adroidissa viiveitä. Akku loppuu ennen aikojaan. Asetukset hebreaa, esim. useampikin kysellyt, mistä saa nettiyhteyden jaettua ym.

• 2lesken kirjoitti:

Minulla on neljäs älykänny menossa, eikä näissä mitään ongelmia ole ollut.
        Pelaa pasianssia.
        Missä on se vaikeus?

Ei ole kyse vaikeudesta. Windows puhelin vaan oli käytössä parempi.

Minulla ei kyllä hermo riittäisi töksytellä älypuhelimella näitä juttuja;) Ne pakolliset tekstaritkin vain mahdollisimman vähin sanoin.

• entinenmiäs kirjoitti:

Ei ole kyse vaikeudesta. Windows puhelin vaan oli käytössä parempi.

Minulla ei kyllä hermo riittäisi töksytellä älypuhelimella näitä juttuja;) Ne pakolliset tekstaritkin vain mahdollisimman vähin sanoin.

Piti lisätä, että minulla menossa vasta toinen, kun se helkkarin Lumia ei kestänyt enää kolmatta vesiämpäriin putoamista. Oikeastaan navigaattori ainoa syy yleensä pitää älykännyä, kaikki muu hoituu läppärillä.

• uiva.maisteriko
        entinenmiäs kirjoitti:

Piti lisätä, että minulla menossa vasta toinen, kun se helkkarin Lumia ei kestänyt enää kolmatta vesiämpäriin putoamista. Oikeastaan navigaattori ainoa syy yleensä pitää älykännyä, kaikki muu hoituu läppärillä.

Tumpeloinnistasi päätellen tarvitset puhelimen joka on sidottu riimulla keittiöpöydän jalkaan.
        Ei puhelimet ole uivia malleja. Miten on mahdollista jouduttaa luuri vesiämpäriin? Kolme kertaa?

• KertoisitkoÄlykölle
        2lesken kirjoitti:

Pelaa pasianssia.
        Missä on se vaikeus?

Miksi on jo neljäs?
        Ovatko edelliset menneet rikki vai kadonneet vai.... ?

• uiva.maisteriko kirjoitti:

Tumpeloinnistasi päätellen tarvitset puhelimen joka on sidottu riimulla keittiöpöydän jalkaan.
        Ei puhelimet ole uivia malleja. Miten on mahdollista jouduttaa luuri vesiämpäriin? Kolme kertaa?

Hieman hankalaa kuljettaa sitä keittiöpöytää mukana.

Hyvin helppoa jouduttaa luuri ämpäriin. Kesävaatetuksella pihahommissa luurille pitopaikat vähissä. Paidan rintataskusta se kumartaessa lähtee hyvin vikkelään ja kun sattuneesta syystä vesiämpäreiden kanssa paljon joutunut pelaamaan.
        Jotain siitä oppinutkin, tämä nykyinen vuoden ollut ja toistaiseksi säilynyt kuivana.

• 58669
        entinenmiäs kirjoitti:

Hieman hankalaa kuljettaa sitä keittiöpöytää mukana.

Hyvin helppoa jouduttaa luuri ämpäriin. Kesävaatetuksella pihahommissa luurille pitopaikat vähissä. Paidan rintataskusta se kumartaessa lähtee hyvin vikkelään ja kun sattuneesta syystä vesiämpäreiden kanssa paljon joutunut pelaamaan.
        Jotain siitä oppinutkin, tämä nykyinen vuoden ollut ja toistaiseksi säilynyt kuivana.

Ensimmäinen kriteeri pelkän puhelimen valinnassani on ollut kaulanauhan mahdollisuus.
        Seuraavaksi tulevat puhelujen, tekstarien, yhteystietojen ja kauppalistan mahdollisuus.

• pirremiinapasx
        entinenmiäs kirjoitti:

.mieki tykkäsin enempi Lumiasta, mutta kun sanoivat ettei sitä päivitetä enää, niin ostin tän androidin, ja ei ole niin mieleinen.

• 2lesken kirjoitti:

Pelaa pasianssia.
        Missä on se vaikeus?

Sain synttärilahjaksi kesällä uuden iphonen.
        Likkani esitteli sen hienouksia ja kertoi, että nyt äidin ei tarvitse muistutella mitään pinniä, kun siihen voi laittaa niin, että sen saa auki sormenjäljellään.
        Sitähän kokeiltiin, mutta lienenkö palstalla kirjoitellessani näpytellyt sormenpääni niin sileiksi, ettei missään sormenpäässä löytynyt minkäänlaista uraa. Se hienous jäi siihen.

• KertoisitkoÄlykölle kirjoitti:

Miksi on jo neljäs?
        Ovatko edelliset menneet rikki vai kadonneet vai.... ?

Kertoi
        Ensimmäinen luuri kesti viisivuotta ja yksinkertaisesti tilttasi.
        Kaikki tiedot hävisi.

Toinen luuri on edelleen kunnossa ja sillä saa parhaat kuvat.
        Siinä on prepaid.

Kolmas luuri on kokonsa puolesta hyvä pitää mukana.

Neljäs odottaa piironginlaatikossa, kun joku muu sippaa.

Hoidan kaikki asiat älyluurilla.
        Myös omaiseni edunvalvojan tehtäviä.

Minulla ei ole läppäriä, tablettia, eikä kiinteätä tietsikkaa.

• Kuulema

Nykyään on olemassa sellaisia luureja, jotka kestävät kastumisen, heh-heh.

• 1eero

Honorilta tulossa 7,2 tuuman näytöllä tuleeko suomeen asti myyntiin, syy miksi toin esille on kun 5 tuuman känny on liian pieni käsissä isokätiselle ukolle.
      Tabletti on kätevä surfailuun että kirjoitteluun, pöytäkone ja iso tv monitori on mukava viihdyke vaikka areenan katesluun, enempää en sitte tarvitse.

• 58669

Ei tule missään tapauksessa mieleenkään käyttää samalla laitteella nettiä ja puheluita tekstareita yhteystietoja kännykameran kuvia muistiota kalenteria.

• Kuha.on

Nii ihan peruspuhelin riittää puheluihin, miettiny luopuisinko älykännystä koska ei juuri muuta käyttöä ole mut toistaiseksi on käytössä.

• Aktiivinen Nokia 8 Android Oreo
      Varalla Nokia 1520 Windows 10
      Molemmat toimivat älykkäästi.
      -
      Myönnettäköön että läppäri on WIN
      Pöytis on WIN
      Joten voisihan se känny Akt myös olla WIN.
      Vaan ei WIN-tulevaisuus kännyissä näytä ihan hyvältä.
      -
      Kaiken-laisilla laitteillani teen kaiken-laista.
      Puhelimeen tosin puhun huomattavasti enemmän.

H.

• Lisäys:

Kamera-kamera on Panasonic LUMIX DCM FZ72 60X Zoom FullHD Mikrofoni.
        HDMI Ja USB liitännöillä
        SDXC 64MB Muistikortti
        Kolmijalka täys-säädettävä.

H.

• minulla ei ole älypuhelinta ja tuskin ihan lähiaikoina sellaista hankinkaan. kun olin vielä työssä oli minulla työnantajan alypuhelin enkä siinä mitään erikoista hankaluuttaa käytössä kokenut, oli win, mutta en ole huomannut eläkkeellä alypuhelinta tarvitsevani. läppärillä ja tavallisella kännykällä pärjään erinomaisesti, tosin on minulla tablettikin matkoja varten, se on android, ja hiukan outo käyttää.

• Pärjään hyvin älykännykkäni kanssa, näppäimet ovat turhan pienet, tulee paljon kirjoitusvirheitä.

• Mulla helpottaa kirjottamista, kun on pistänyt pari kolme kirjainta se tarjoaa kolmea eri sanaa, usein juuri mitä olen kirjoittamassakin, Siitä vaan näpäyttää koko sanan.
        Nuorista joku sen sillai laittoi.

• pirremiinapas

Sama täällä, ei millään tahdo sattua oikeille kirjaimille.

• Näpyttelykeppi

On olemassa sellainen kynän näköinen 'peli', jossa on pehmeä kumi (?) tms. pää, jolla on näppärä napauttaa pientä kirjaimen tai numeron tm. kohtaa.

• Näpyttelykeppi kirjoitti:

On olemassa sellainen kynän näköinen 'peli', jossa on pehmeä kumi (?) tms. pää, jolla on näppärä napauttaa pientä kirjaimen tai numeron tm. kohtaa.

Mulla on semmonen, mutta se ei ole täällä mökillä mukana. Jäi kotio.

• Halvempiversio

Mokille voisi hommata entisaikain lyijykynän, sellaisen jossa oli kumi päässä. Voisi auttaa asiaa.

• e.lä.mä

Puhelin on kai hyvä, oma älyni ja sormet eivät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      367
      14553
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      101
      2190
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1829
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1703
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      45
      1301
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      97
      1220
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      280
      1103
    8. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      28
      1054
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1043
    10. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      76
      1027
    Aihe