leikkitään valehdellaan esitetään puhutaan palturia niin ei kiitos parempi yksin kun epäluotettavan ihmisen kanssa
jos vaan...............
17
373
Vastaukset
- Nytsitätännehetiii
Rakastelua parasta maailmassa saanko rakastelua ja musakallua.
- EnOleKovinEpäluotettava
Olen vain viime vuodet ollut aika pihalla. Se on hullua minkä läpi olen joutunut käymään.
- vanhattraumatesiin
taisikin kolahtaa jollain, kun vintti pimeni taas. :/
- arvelinsamaa
kirjoittaa myös ristona, elluna ja ristojiimiehenä, vai mikä se nyt olikaan. Eli tarjahan se siellä, niinkuin tiesinkin koko ajan. :D:D
- Hyi_vittuu
arvelinsamaa kirjoitti:
kirjoittaa myös ristona, elluna ja ristojiimiehenä, vai mikä se nyt olikaan. Eli tarjahan se siellä, niinkuin tiesinkin koko ajan. :D:D
Tarja on syntipukki jolla peitellaan SATU nimisen varatun Vantaalla asuvan akan ulinoita varattuna varatun ukon perään
Uli uli taas koko yö ja naiset saa haukkuja. Satu ei pidä yliseksuaalisista, seksikkäisiin mekkoihin ja stringeihin pukeutuneista kilpasiskoistaan!
Haukkuu ne heti täälläkin
Sadulla on pullukka vatsa jonka takia ei pidä
Pulleuden lisäksi se horo pettää ukkoaan!
Oikein unelmanainen ja laadukas vaimo! :D - siistartza
arvelinsamaa kirjoitti:
tässä sen ploki Mera Öl .D
http://tarullaonjano.blogspot.com/
ei voi muuta sanoo että täälä palstalla on sairasta jengiä
narsistit riehuu
- Sun-Tzu
Art of War sanoo että hämmennä vastustajasi, ei hämmennä kaikki sivulliset... :D Nimien jakamiselle tosin peukku alas.
- Nymfon_himot
Satumaa on täältä vanha tuttu varattu huoraaja ! Kilpailee akkoja vastaan ja huoraaa pillulimat housuissa joka ukon kanssa kun on niin kova tarve pettää ukkoaan
On legendaarinen huora täältä vuosienkin takaa jo. - fjdnfjsdinfidsn
mä en ole mikään huora taidat vain olla kateellinen
- Hyi_vittu
fjdnfjsdinfidsn kirjoitti:
mä en ole mikään huora taidat vain olla kateellinen
Kateellinen akalle joka onnettomana suhteessa ulisee toisen ukon perään ?
Olisin häpeissäni!
narsisti sorry mut ette pysty jyrää mua alas narsistiin en mistään hinnasta ottais elämän kumppania
- Elämänmakujahaju
Niinpä ja ihmisestä löytäessään kaiken tuon alkaa uutta odottamaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164