Olen älykkö ja yliopistossa koulutettu mutta siten dualistinen mielenlaadultani että tykkään myös korjata autoani ja tehdä muita mekaanisia/teknisiä TI-korjauksia. Onko täällä muita "älykkömäisesti" mieleltään viritettyjä, jotka tykkäävät korjata myös omaa autoaan?
Onko täällä muita älykkö TI-autonkorjaajia
20
460
Vastaukset
- hienoahienoa
Sanotaan nyt näin, että osaan korjata kaiken paitsi ihmissuhteita. ;)
No jaa, tiedä nyt niin tykkäänkö, olen vaan sen verran nuuka että jos jotain on mahdololista tehdä itse niin mieluummin teen kuin maksan älyttömästi jostain pikkuhommasta.
- Kalpea.kuolema
Samma häär. 6 vuotta autopuolen kouluja, kolme merkkikorjaamolla asentajana, yksi tekemässä uusia autoja. Sitten yli 30 v muissa töissä. Nyt vanhana en enää millään viitsisi korjailla, mutta vielä vähemmän maksaa toiselle siitä, minkä itse osaa ainakin yhtä hyvin. Työkalutkin on hommattu jo kauan sitten. Peltihommiin en ala enkä maalauksiin sotkeudu.
- ajatmuuttuu
Kalpea.kuolema kirjoitti:
Samma häär. 6 vuotta autopuolen kouluja, kolme merkkikorjaamolla asentajana, yksi tekemässä uusia autoja. Sitten yli 30 v muissa töissä. Nyt vanhana en enää millään viitsisi korjailla, mutta vielä vähemmän maksaa toiselle siitä, minkä itse osaa ainakin yhtä hyvin. Työkalutkin on hommattu jo kauan sitten. Peltihommiin en ala enkä maalauksiin sotkeudu.
No tuskinpa nykyään mitään 30 vuotta vanhoilla tiedoilla tekisikään, siinähän ettisit jotain kaasarin kohoa.
- nauttityöstään
Pari- kolme vuotta sitten näin vastaavanlaisen korjaajan toisessa kaupungissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806