Muumimukin myyjä poliisille

Mukitolkulla

Myyjästä nimeltä Petra Valtanen tehty rikosilmoitus. Varokaa.

3

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TolkkuaKiitos

Eli myy olematonta? Itse en koskaan maksa yhtään mitään ennakkoon, jos järjestely ei sovi myyjälle, niin sitten ei voi sanoa kuin voi voi. Maksan yleensä kun haen tuotteen tai myyjä tuo tuotteen.

• luoptettavaon

Esim. Torilla on kuitenkin yleinen käytäntö, että tuote maksetaan etukäteen. Samoinhan toimii nettikauppa yleensäkin, vaikka tilaisit Kiinasta asti. Ennen vanhaan, kun käytettiin postiennakkolähetystapaa, tuotteita jäi lunastamatta ja myyjä sai maksaa moninkertaiset postikulut. Pelkkä postiennakkomaksukin on nykyään jo ainakin 5 euroa ja siihen päälle tyyriit postikulut, kun ei edes helposti koodia voi silloin käyttää. Ostajakin siis säästää useita euroja nykyisellä systeemillä.

• TolkkuaKiitos

Systeemi toimii niin kuin sinä haluat, jos vain oikeasti haluat. Kaikki tuotteet jotka olen ostanut Huuto,netistä tai Tori.fistä olen maksanut vasta kun olen tuotteen nähnyt. Kaikille ko menettely on sopinut, tulen hakemaan tuotteen tai myyjä tuo tuotteen ja saa rahan.
        Tämä hieman rajoittaa toimintaa - yleensä ostan vain uudeltamaalta.

Nettikaupat ovat oma juttunsa, he ovat yrityksiä joilta voi odottaa hieman eri tyyppistä luottoa toimintaan. Olen tilannut netistä kymmeniä tai satoja kertoja tavaraa, kaikki tuotteet ovat tulleet perille ja suurin osa on vastannut kuvausta. Muutaman kerran on pitänyt palauttaa, ei ongelmia. Yhden kerran tavara (vakuutettu) oli rikki enkä saannut täyttä korvausta ulkolaiselta firmalta (GB), annoin palautetta eri nettisivuille ja alan harrastajille sekä laitoin itse kaupan boikoittiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe