Yksinäinen nainen

Kata070574

Haluaisin naisen kanssa parisuhteen mutta ei tahdo löytyä bii naiset on kai maa niellyt asun etelä suomessa ja kaipaisin seuraa vaikka vakavampaakiin olen 44vuotias ja sinkku

5

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuinenBiN

Hei! Mistä kaukaa mahdat olla? Itse asun etelässä myös ja kaipaan aikuista naista lähelleni. Olen 41v. suskikoo77 (a) gmail . com

• aikuinenBiN

En ole viestin viestiä saanut. 😔😔

• voivoi

Tuntuu siltä, että täällä kaivataan seuraa, mutta se taitaa olla niin että vain tiettyä naista, ennestään tuttua. Eikä voi aloittaa tutustumista edes ystävyyden pohjalta, kun ei vaan pelkkää ystävyyttä haluta. Tai sitten vaaditaan heti jotain ihmeellisyyksiä toisesta. Välillä tulee sellainen tunne että on täällä pelkkä lihanpala, halutaan ainoastaan pelkkää seksiä.

• JepsJeps_
        voivoi kirjoitti:

Tuntuu siltä, että täällä kaivataan seuraa, mutta se taitaa olla niin että vain tiettyä naista, ennestään tuttua. Eikä voi aloittaa tutustumista edes ystävyyden pohjalta, kun ei vaan pelkkää ystävyyttä haluta. Tai sitten vaaditaan heti jotain ihmeellisyyksiä toisesta. Välillä tulee sellainen tunne että on täällä pelkkä lihanpala, halutaan ainoastaan pelkkää seksiä.

Voi olla, että vaan tiettyä naista, ennalta hieman tuttua hakevat... (luulevat tuntevansa mutta eivät sittenkään tunne?). Vuodesta toiseen. Ehkä ei ole mennyt perille ettei kiinnosta kuka tahansa missä tahansa ja mitä tahansa tai luulevat virheellisesti (ulkonäön perusteella?) biiksi jotain lesboa tai vastaavasti heteroa..

Ystävyyttä on hankala aloittaa tai ylläpitää jos toinen haluaa koko ajan jotain muuta tai joka välissä on ruinaamassa seksiä.

• voivoi

Puhumassa, tai vähintään vihjailemessa, niinpä niin. Ihan kuin se olisi tärkein asia naisten välisessä suhteessa. Haluaako kukaan edes pelkkää ystävyyttä? Onko naispareilla naisystäviä, saako heitä olla?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe