Mitkä on äitipuolen työt

tarkkaäitipuoli

Meillä on paljon, minä siivoon ja teen kaikki kotityöt täällä ja hoidan lapset ja sen semmoista, Myös huolehdin lasten toisessa kodoissa että asiat hoituu ja opastan lasten äitiä kaikessa mitä on hällä ongelmana. Laitan tehtäviä hänelle ja kirjeitä lasten mukana ja ohjeita.
Kutsun joskus palaveriin jossa olen puhjoht ja lasten äiti saa kysellä ongelmistaan ja ja minä koulutan myös häntä ja opastan ostoksissa. tarkkailen myös hänen rahan käyttöään.
Mies on tosi ylpeä minusta kun en ole yhtään mustis kun olen vaan exänsä neuvonantajana. Meillä toimii hyvin kunhan ei välitä exänsä vasta lauseista vaan on luja pää jolla johdan tätä hulabaloota.
Aikamoinen pitää olla jotta tässä selvii, olen ammatiltani päällikkö joten pomotus on hallussa.

1

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rose-Gambina

Töitä on niin paljon kuin jaksaa tehdä. On sinulta ystävällistä, että kutsut ex-äidin palaveriin, vaikkei "häntä" tarvitsisi kutsua mihinkään - hänhän on täysin ulkopuolinen ihminen lasten elämässä. Itse olen keventänyt työtaakkaani ulkoistamalla siivouksen, kaupassakäynnin ja vastaavan lapsille. Olutta he eivät ikävä kyllä saisi ostaa, joten olen askarrellut vanhimmalle heistä rooliasun. Hän on jo 152 cm pitkä ja hirvittävän lihava rumilus, joten menee ihan täydestä ja saan kaljaa. Olen myös varastoinut lastenhuonneseen 35 lavaa olutta, niiden välissä menee sellainen käytävä, jossa miehen lapsat saavat olla. Ex-äidin tullessa palaveriin suljen oven, koska hän on hieman viinaanmenevä "henkilö."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe