Ei koskaan normaalien ihmisten kanssa, aina tarvitaan joku jakomielitauti.
jumala keskustelee mieleltään sairaiden kanssa
6
175
Vastaukset
Ne harvat jotka rupattelevat suoraan Jumalan kanssa kuten Juhani Starczewski eivät varmaankaan aja kaikki ledit päällä. Koskaan he eivät saa "Jumalalta" mitään sellaista infoa josta olisi meille jotain konkreettista maallista hyötyä, vaan jutskaavat lähinnä niitä näitä.
Kun Jumala haluaa antaa Hyvin Tärkeän Viestin ihmiskunnalle, hän käyttää satavarmasti puoli- tai täyshullua välittäjää jota muutamaa yhtä kahelia lukuun ottamatta kukaan ei kuuntele. Hän voisi valita vaikkapa Juha Sipilän tai Theresa Mayn, vaan eipä käy millään.- lestamafia
Juha Sipilä antoi asuntonsa elintasopakolaisille, viesti kiiri Lähi-itään ateistien keksimillä
älykännyköillä. Sipilä petti kuten uskovaiset tekevät ja kansa maksoi hulluuden.
Kyllä minä keskustelen ihan kaikkien kanssa. Jopa niiden kenet olen tuomiolle saattanut.
- missäjumalasion
Sinä et olekaan jumala vaan jumalaan uskova ihminen.
- nää_on_näitä
On hyvä että seuraat Jumalan touhuja ja kerrot niistä meille
- minuaeisaa
Se on ihmeellinen se valhe, kun se saa ihmiset polvilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015