Ja vitun pahan näköinen.
Ei anna bussissa paikkaa jos tulee joku käsi tai jalka vammaisena kun on niin itseriittoinen.
60 0n vanha
23
548
Vastaukset
- susiruma_akka
Niin olen, olen susiruma vanha ämmä joka on aloittanut palkkatyön tekemisen 14 vuotiaana. Työuraa on nyt tässä vaiheessa takana 47 vuotta ja vielä pitäisi 2 vuotta jaksaa.
En ole koskaan ollut työttömänä, enkä ole ikinä saanut sosiaalitukia. Olen tähän ikään mennessä elättänyt sinun kaltaisiasi sosiaalipummeja maksamillani veroilla aivan riittävästi.
En istu koskaan invapaikalla enkä etupenkissä. Maksan joka bussimatkasta täyden hinnan. Kun känni- tai piripäissäsi telot itsesi, kulje taksilla. Me työssäkäyvät vanhat ämmät ja ukothan sinun elämäsi muutenkin kustannamme, joten ei muutama taksimatka lisää tukea sinulle tunnu missään eikä meitä konkurssiin vie!- Psykoterapeutitar
Työssä vammautuneena istun kyllä etu- ja invapaikoilla. Menen jonossa aina ensimmäisenä makso, mitä makso. En seiso liikennevaloissa. Olen saanut sosiaalitukia lastensuojelussa toimeentulotukeen.
Joka tapauksessa yli viisikymppinen alkaa haista. Sille ei vaan voi mitään!
Kauneus on katsojan silmissä.
Ei kai ulkomuodolla ole mitään tekemistä sen kanssa jos haluaa istua raskaan työpäivän jälkeen.
Eikö busseissa ole liikuntarajoitteisille varatut paikat?- flegmaatti
2,5kk kainalosauvoilla eikä minulla ole yhtään vastaavaa havaintoa. Päin vastoin. Vitun erinäiset nuoret eivät vahingossakaan antaneet istumapaikkaa!
Eniten vitutti ja ihmetytti nuorten naisten röyhkeästi. Tapahtui useamman kerran, että keinotellessani keppeineni kääntöovista niin kohdalle osunut nuori mustikka porhaltaa minut melkein komoon. - ikäloppux
Otan osaa, ei kannata katsoa peiliin, niin voi mielessään olla ikuisesti nuori.
- Kehity
Oletko aloittaja ikinä koskaan miettinyt oman ongelmasi nimeä?
- käytöstapainen
Olen kyllä erimieltä. Katsoin peiliin ja ihan söötti nainen sieltä katsoo takaisin. Tottumusta lie.
Noista istumispaikoista. Kyllä minä tarjoan istumapaikkaa jopa lapsen kanssa matkustavalle, itseäni iäkkäämmän näköiselle ja tietenkin vaikeakulkuiselle.
Usein kyllä käy niin, että siinä lähistöllä joku kanssamatkustaja ponkasee ylös jälkeeni tarjoaa sen oman istumapaikkansa joko tulijalle tai sitten minulle.
Huomaavaisuutta peräänkuuluttaisin kaikkialla kanssaihmisten joukoissa liikkuvilta. Se näyttää olevan useimmilta hukassa. Kuinka ihminen voi olla noin tietämätön, kokematon ja tuntematon, yksisilmäinen ja kömpelö, rumasanainen ja ennen kaikkea itseriittoinen, jonka pitäisi kiireesti mennä silmälääkäriin näkönsä tarkastuttamaan.
Minun jalkani ovat hyvässä kunnossa ja jaksan seisoa, annan paikan jokaiselle, jonka katson sitä tarvitsevan.
Sinullekin, tuo vammasi on aika pahanlaatuinen,
hyvä että istut nyt,muuten kuusikymppisenä et enää kykene edes bussiin.- valitettavasti
Eikö antaneet päävammaisellekkaan?
- vfihmsf
Yleensähän nuoremmat nimittellee suomalaismummuja vanhoiksi apinoiks jotka kuulemma elää naapurivaltion orjuudess - toi haisevuusteemakin alati esillä jokapaikassa - eipä silti kyllä nuoremmillakin voi maha välill' olla sekaisin monestakin eri syystä - onneks ei tartte persvakoaan tai pimpejäänkään vanhusten yleisissä kulkneuvoiss esitellä.
- hytinäx1
Miksi sitä täytyy ängetä itsensä juuri siihen työläis-ja koululaisbussiin. Odota rauhassa seuraavaa bussia tai seuraavalla kerralla ota aikaisempi bussi jossa paljon enemmän tilaa eikä väsyneitä 60 vuotiaita työtä tekeviä ihmisiä.
- Kaikki-paikat-vapaat
Kannattaa ostaa oma bussi ja sille kuljettaja.
Itsellä kiikarissa rakentaa bussista asuntoauto. - 64v
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
- Väliviiva
Huonosti eläen harvoin elää 50 vuotiaaksi.
- ViisikymppinenMummoFani
Parhaat kyydit mummojen tussuilla saa ja ovat yhtä suloisia, kuin nuorempien naisten.
Linja autoissa on täälläpäin lähes aina tilaa, joten ei valittamista- onko-v-naamassa-vai
Ninpä niin. Eihän V voi olla pahannäköinen kun sinne miehen mieli.
- MistäTuliTänne
No sieltähän se mies on kotoisinkin.
- Heikunkeikku
Kiva aloitus:)
Piristävää tulla palstalle ja löytää tämmönen hurmaava mielipide.
Yleistää aina kannattaa jos aihe on taattua tietotavaraa.
Vaikka täällä taivas ripottelee vesipisaroita ja tienoo synkän näköistä, harmaa kaapu päällään, niin toivotan uhmakkaasti mitä aurinkoisinta päivää. - TyperäSiipiveikkoAlku
Ja aloituksen kirjoittaja on uskomattoman sivistymätön ja oppimaton suomalaiseksi aikuiseksi. Että tuollaisiakin täällä ja yleisissä kulkuneuvoissa liikkuu. Kulkeekohan meidän muiden siivellä, lippua maksamatta?
- Kersa.se.on
Mistä päättelet että on aikuinen?:/
- Mitäonaikuisuus
Yeap, "kersa" tai ns. aikuinen. Ikä pelkästään ei tee kenestäkään aikuista vaikka liian moni luulee niin.
- staka
Mene onneton tyhmä ihminen muualle viisauksiasi hölöttämään. Me tiedämme tasan tarkkaan minkä ikäisiä olemme, ja myös miltä näytämme. Tuskin sen pahemmalta kuin sinäkään.
Ja olemme myös kohteliaita ja hyvätapaisia, vaikka ehkä joku on väsyneempi kuin toinen kuuskymppinen. Annetaan hänen istua. Me muut tarjoamme paikkaa mielellämme <3 Lyhytnäköistä on moittia ihmisiä siitä että ovat eläneet yli kuuskymppisiksi.
Tunsin erään joka sanoi että inhoaa vanhoja ihmisiä, taisi pelätä omaa vanhenemistaan.
Nyt hän täyttää ensi kuussa 70v, ei kai sentään inhoa itseään.
Jos elää pitkään tulee vanhaksi, olisiko parempi kuolla nuorena?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.32912023Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4203391Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951868- 891646
- 831623
- 941122
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411091Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73937Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21933Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e253897