Kävin sitten ostamassa perjantaina SPR:n herhekeiton makuista vettä 2 litraa 10€. Herne etsi toistansa lautasella. Laittakaa ensi kerralla siihen kauhan varteen henkilö joka osaa annostella keittoa. Herneethän painuu siihen tonkkaan pohjalle.
SPR Karstula
10
965
Vastaukset
- Jttyuuu
Huijaavat joka käänteessä kun silmä välttää.
- Sivustakatsoja
Oliko hän se nainen, jolla vapisi kädet?
- Ivgddhiplbbb
Hei kamoon. Hyvää työtä tekevät. Eikö kannattaisi asiasta reklamoida Spärrää? Täällä pitää vinkua.
- MeneMuualleVinkumaan
Harmittaako spärräläistä maanpetturia kun asia tuotiin täällä julki?
- Huonomieli
Minä muistelisin silloin kun Spr-kirppis oli apteekin vieressä,niin siellä oli joku nuori nainen joka haiskahti tupakalle ja hänen kädet tärisi.Mikähän lie taustalla, mutta ei sellainen kanna työelämässä.Kyllä luulis,että savuttomuutta kannatetaan,kuitenkin on kyseessä palveluala.
- kardelainen
Myyjiä on erilaisia,eikös kannata valittaa mieluiten suoraan kyseiseen paikkaan jos on jotain valittamista eikä täällä suomi24.
- Miettikää-
Äspeeärrä on ihmiskaupan osapuoli!!
- Eitipueikätirise
Kusen lippaaseen ja paskannan pataan.
- pankkiireillavoieri
Tuo on ihan perus resepti normi-karstuselle, potut vaan pataan ja niitä jyrsitään.
- Tyhjänjauhaja
Miks et itse kauhonu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748