https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005837416.html
Ja tallinnassa. Kannattaa hakea niin säästätte rahaa.
Ruotsissa viinat halvempia
10
151
Vastaukset
Ei kannata.
Vieläkin enemmän säästää mitä vähemmän viinaksia ostaa. Maksakin kiittää.
- Rumahcätmi
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Kuka on väittänyt etten itse juo?
Näkyyhän se jo tuosta kirjotuksestasi.
Rumahcätmi kirjoitti:
Näkyyhän se jo tuosta kirjotuksestasi.
Eihän näy. Siitä näkyy vain se, että halvemmalla pääsee mitä vähemmän ostaa viinaa.
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Eihän näy. Siitä näkyy vain se, että halvemmalla pääsee mitä vähemmän ostaa viinaa.
Puhumattakaan terveysvaikutuksista.
Sitäkin voidaan miettiä olisiko joskus ennenvanhaan naiset kehdanneet kehua viinaostoksiaan lehdessä? sehän perinteisesti ollut miesten tonttia. Varmaan muutaman vuoden päästä naiset viinaostostelun lisäksi ylpeänä kehuvat kuinka siellä ylläksen paljussa paneskellaan kaikkien tuttujen ja tuntemattomien kanssa, voimaannuttavaa.
- Aikuinenmies-
Juoda kannattaa aina. Kävin hakees ja säästin noin 500 euroa.
- Raha-on-kemia
Tästä on ruotsiin 600 kilsaa ja tallinnaan 400 kilsaa. Ei se halvemmaksi tule jos hakee. Pitäisi asua hesassa tai ruotsin rajalla jos aikoo säästää. Pitäisi olla iso porukka joka jakaa bensakulut niin ehkä sitten.
- Viinamies--
Voi kuulkaa monta kertaa oon hakenut viinaa, lonkeroo ja kaljaa ja myynyt kavereille. Tienistii tulee 3 kk välein. Lonkerosta saa hyvän hinna, ja viinasta koska viina virossa maksaa jopa 13 euroa vähemmän per pullo ja jos myyn vitosen voitolla suomen hintoihin verrattuna per pullo niin saan hyvät voitot. Lonkku kori latviassa maksaa just alle 20 euroa, suomessa yli 40 euroa, voitan kun myyn 28,50 eurolla ja kun ostaa 50 koppaa tulee tulee yli 200 euroa voittoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481