Tyttöystävänä ilmaisen rakkauttani antamalla helliä suudelmia ja kosketuksia, tykkään pitää kädestä ja silittää esimerkiksi poskea, kättä, jalkaa, selkää. Toisinaan tykkään ottaa kumppanin rajummin, intohimoisia suudelmia sillon ja työnnän seinää vasten ja kunnon pikapano siinä tai vaikkapa pöydällä. Toisinaan tykkään taas hitaasta ja hellästä rakastelusta sängyssä...
Olen suorapuheinen, en jaksa mitään turhia arvausleikkejä koska niistä tulee yleensä vaan väärinymmärryksiä. Avoimesti puhun kaikista ajatuksistani ja tunteistani. Oon ailahteleva.
Olen suurien tunteiden ihminen hyvässä sekä pahassa, varsinaista romantiikkaa en kuitenkaan harrasta, mulle romantiikkaa on esimerkiks se että saan käpertyä oman kullan kainaloon sohvalle ja katotaan yhdessä leffaa siinä ja mussutetaan popcornia.
Rakkaus ei oo mitään ilman intohimoa, jos intohimoa ei ole tylsistyn nopeasti.
Kumppanini tuntee itsensä aina huolehdituksi, esimerkiksi jos hänellä on murheita niin mulle pystyy avoimesti kertomaan kaiken ja lohdutan mielelläni, vaimon ja äidin rooli on mulle tärkein haluan hoitaa nämä niin että mieheni pystyy olemaan ylpeä minusta, tykkään tehdä kotitöitä ja tässä mielessä olen hyvin perinteinen nainen eli mielellään kokkaan, siivoan, pesen pyykit... jos mies puolestaan vaihtaa autoon renkaat ja pilkkoo puita takkaan...
Olen luotettava ja uskollinen, kykenen myös avoimeen parisuhteeseen jos niin sovitaan ja olen kokeilunhaluinen.
Olen myös puolustava, jos mun miestä syytetään turhaan jostain asiasta niin hän saa 100% tukeni ja olen silloin narttu helvetistä, mun äijälle ei ryttyillä turhaan! Jumaloin miestäni eli kehun häntä paljon ystävilleni. Tykkään lähteä mökille nauttimaan luonnon rauhasta ja takkatulen ääressä toistemme syleilyssä juoda muutaman lasin viiniä. Muistan aina syntymäpäivän ja vuosipäivän, ostan sillon kumppanille lahjan. Tykkään huolehtia ulkonäöstäni, olen sensuelli ja panostan alusvaatteisiin... Fetissinä mulla on käsiraudat.
Olisinko nainen makuusi?
15
263
Vastaukset
- Daniela-Evelina
nostan ketjua. :)
- ChadSchaftenburg
Niin no useimmat tytyt on tuollaisia joten et ole varsinaisesti mitenkään ainutlaatuinen. Plussaa siitä kuitenkin että olet tuollainen perusnainen joka puolustaa miestään (vaikea sanoa miltä) ja kuulostat kotihiireltä joka on myös positiivinen ominaisuus tiettyyn pisteeseen. Olisit varmasti nainen mun makuun baby ;)
t. Chad
Kirjoita mulle niin katsotaan...
- dissin.saappaat
Palstan uusin ykkös vonkamies.
dissin.saappaat kirjoitti:
Palstan uusin ykkös vonkamies.
Mitään vonkaa. Kunhan ehdotin. Nainen etsii miestä - vastaan huutoon.
- totuus.tämä
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Mitään vonkaa. Kunhan ehdotin. Nainen etsii miestä - vastaan huutoon.
Ei taida olla montaakaan naisoletettua sinkkua palstalla jolle et olisi ehdottanut.
totuus.tämä kirjoitti:
Ei taida olla montaakaan naisoletettua sinkkua palstalla jolle et olisi ehdottanut.
Mitä sitten?
- ei.onnaa
Ahhahah aloittaja on mies!
@ Daniela-Evelina
Jos oot ihan tosissasi ettimässä miestä joka vois tykätä susta aika paljonkin, mulle on ihan turvallista kirjoittaa. Nää anonyymit täällä nyt höpisee mitä sattuu koska ovat ilmeisesti niin saakelin kateellisia siitä kun minä saatan vihdoinkin löytää parisuhdekumppanin.
Mulla on tapana selvittää mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, voiko suhteella olla hyvät edellytykset kukoistaa. Mikäli käy ilmi että näin ei ole, peräännyn. Muussa tapauksessa on mahdollista edetä yhdessä vaikka sinne loppuun saakka.
Jos tullaan hyvin juttuun, saat vähintäänkin musta aika varmasti hyvän ystävän!- olet.riski.tapaus
Psykopaatti uhasta on hyvä varoittaa.
olet.riski.tapaus kirjoitti:
Psykopaatti uhasta on hyvä varoittaa.
Voinko olla psykopaatti vaikka kykenen empatiaan?
- ChadSchaftenburg
Voinko olla psykopaatti vaikka kykenen empatiaan?
Et. Mutta täysi pässi olet silti. Hoida ittes kuntoon ja sitten mene baariin. Huomaa järjestys. Omat vanhempasi voi neuvoa ja antaa apua parisuhdejutuissa. Niiden takia sinäkin olet olemassa.
t.Chad ChadSchaftenburg kirjoitti:
Et. Mutta täysi pässi olet silti. Hoida ittes kuntoon ja sitten mene baariin. Huomaa järjestys. Omat vanhempasi voi neuvoa ja antaa apua parisuhdejutuissa. Niiden takia sinäkin olet olemassa.
t.ChadOk. Kiitos.
Mutta sinä sen sijaan olet hieno mies?- ChadSchaftenburg
Ok. Kiitos.
Mutta sinä sen sijaan olet hieno mies?Hoida ittes kuntoon esim mene punttisalille siinä kaikki neuvot sulle.
t. Chad ChadSchaftenburg kirjoitti:
Hoida ittes kuntoon esim mene punttisalille siinä kaikki neuvot sulle.
t. ChadOon oikein hyvässä kunnossa, kiitos vain ☺
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294