.. Lauantain BiisiKarkelot.. =)

Nuuska.KahrenVaiheil

.. Jotain Alkuun.. ;P

Calvin Harris, Sam Smith - Promises
https://www.youtube.com/watch?v=X8JH6npiSC4

.. Ja sit Ois Yks Kyssä.. Jos on Hieman Toipilas, niin Saaks ottaa Riskin, että Tartuttaa YönOlentoja Pöpöillä, jos Piättää lähtee TutkimusMatkalle Luolastoon?.. ;D

18

203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Tsori.. Meinas Unohtua Yks Artisti kokonaan Veisun Esittäjien Listalta.. Jessie Reyez.. On se Puuttuva Palanen.. =)

• Tuo nassahti sivupalkkiiin niin laitetaas se:

https://www.youtube.com/watch?v=XRXM-qGIeZA

Mitä tulee tuohon moraaliseen ongelmaan pöpöjen kanssa niin luulen että niillä yöolennoillakin on monella paljon flunssaa pahempiakin joita innolla levittävät niin kyllä, kyllä sinne yksi nuuska sekaan sopii ihan hyvällä omalla tunnolla. Se vaan että onko ihan viisasta ihan sen oman kunnon kannalta on sitten toinen juttu.

• Täytyy tunnustaa, että en ymmärtänyt oikein tuota "Korpien nousu" laulua. Miksi sinä ulkomaalaisen kielisen laulun tähän pistit, joka oli aivan ihmeellinen. Sinäänsä mielenkiintoinen elämys, mutta mistä valinta?

• .. Kiits.. Nyt on Tää Moraalinen&Eettinen DilemaKin Hoirettu.. ;D

.. Jeps.. Jos lähtee, niin sit Täytyy yrittää Ottaa ns. Parantumista Edistäviä Juomia.. ;D

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

Täytyy tunnustaa, että en ymmärtänyt oikein tuota "Korpien nousu" laulua. Miksi sinä ulkomaalaisen kielisen laulun tähän pistit, joka oli aivan ihmeellinen. Sinäänsä mielenkiintoinen elämys, mutta mistä valinta?

Kuten jo mainitsin se vaan tuli juutuubin sivupalkkiin ja ihan mukavan kuuloinen, ei siinä sen kummempaa tarkoitusta tai viestiä ole. Oli siinä lähellä ja helppo ottaa. sanotaan nyt vaikka niin.

• lihavihatipunen
    • Musiikki on huono keksintö.

En osallistu 😑

• Mee Nuuska ihmeessä tartuttaa sitä lintuflunssaas niille... ne synnintekijät ansaitsevat sen 😈

• helmiä_sioille
      • lihavihatipunen

Mää olin ihan varma, että nyt tulee jotain kakkaa..mutta ei tullutkaan. Parhaasta en tiedä, mutta onhan tuo vaikuttava ja uskottava. Paljon uskottavampi kuin Nine Inch Nailsin alkup. vaikka on sekin hyvä.

• lihavihatipunen kirjoitti:

Mää olin ihan varma, että nyt tulee jotain kakkaa..mutta ei tullutkaan. Parhaasta en tiedä, mutta onhan tuo vaikuttava ja uskottava. Paljon uskottavampi kuin Nine Inch Nailsin alkup. vaikka on sekin hyvä.

Tuo oli yllätys, ettei olekaan alkuperäinen

• lihavihatipunen
        pujotteIija kirjoitti:

Tuo oli yllätys, ettei olekaan alkuperäinen

Ne tietää, jotka tietää, että ei ole alkup.

• lihavihatipunen kirjoitti:

Ne tietää, jotka tietää, että ei ole alkup.

Mistä noita aina tietää

• lihavihatipunen
        pujotteIija kirjoitti:

Mistä noita aina tietää

Jos ei ole NIN:ä kuunnellut niin ei tiedä. Mutta tosiaan tuo voisi olla ihan hyvin Cashin oma biisi koska sopii niin hyvin hänelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7853
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3607
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2605
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe