Kyllä se Karjala minun mielestä kyllä pitäisi palauttaa.
Yst.terv.Antero
Karjalan palautuksesta
9
215
Vastaukset
- esko456892157
Miten tämä oikein liittyy Karjalan palautukseen?
- esko456892157
Hupsista, tämä tuli vahingossa väärään ketjuun. Oli katsos monta välilehteä auki niin pistin vahingossa tänne. Anteeksi.. ..
- brorbå
Ei meillä enää haikailla yhtään jotain karjalaa takaisin,olkoon siellä missä on. Eiks jeh?
- SuurSuomi
Karjala osaksi suur-Suomea, eikös juu!
- Evakonjälkeläinen
Karjala saa olla siellä missä on kuhan se kuuluu jälleen Suomelle.
- SeAravakasteinen
Ei olt Niinistöllä muita tuliaisii Sotšista ku kirjotuksii ja kuvvii Mannergeimin suvusta. Ei vissiin huolint Karjalaa? Vaikiaaha tuota ois ollu kuletellaki. Vyborg on kyllä kaunis pikku kaupunki.
- pentti46
Minun isän mökki jäi Venäjän puolelle !
- Karhun_kaataja
Samoin minun isoäidin sukutila jäi sinne.
- brorbå
Ja miun moamoin tuvan pöyväl jäi rammar soittamaa humu-pekkaa da ku niin yle hoppu tul jot valjaatkin talliin unehtuvat kun rekipeliss pakoho pääsimmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337