Oletko mielestäsi herrasmies? Haluatko edes olla? Miksi?
Oletko herrasmies
13
647
Vastaukset
- eitännepalstalle
Tämmöset kuuluu enemmän miesten logiikka-palstalle.
- lgllx
Millainen sellainen on?
- marsmuualle
Tässä toinen paikka minne nää kuuluu
https://keskustelu.suomi24.fi/ajanviete/gallupit-ja-kyselyt - EnTahdoOlla
En ole
- Silmänräpäyksessä
Herrasmies pussaa suoraan suulle tavattaessa. Tapasin tälläsen herrasmiehen, ja teki kyllä vaikutuksen.
- yksiJmies
Osaan käyttäytyä hyvin jos on tarpeen ja huonosti jos kerjätään.
Aina 0:')
- aikuiseksikasvu
Jo pelkän profiilikuvan perusteella et valitettavasti edes tiedä, mitä se vaatii.
aikuiseksikasvu kirjoitti:
Jo pelkän profiilikuvan perusteella et valitettavasti edes tiedä, mitä se vaatii.
Herrasmiehenä olo vaatii??? Siis jos tarjoan itseni nähtäväksesi kuten luoja on tarkoittanut, ilman että verhoan ruumiini valheellisuuden kaapuun, saatika että täysin anonyyminä olisin, on mielestäni kohtuullisen rehtiä käyttäytymistä. Sehän on yksi herrasmiehen tuntomerkki :)
- TarpeetonKysymys
Tällä saitilla ei ole ensimmäistäkään sivistynyttä miestä saati herrasmiestä.....
- hllgll
Niin ja jotkut lytätään jo ensimmäisellä näkemisellä. Naisilla on sellainen erehtymätön vaisto jonka avulla tietävät heti kehen kannattaa luottaa ja kuka on rehellinen.
- fhöölllllnn
hllgll kirjoitti:
Niin ja jotkut lytätään jo ensimmäisellä näkemisellä. Naisilla on sellainen erehtymätön vaisto jonka avulla tietävät heti kehen kannattaa luottaa ja kuka on rehellinen.
Näin on. Oletko sinä vielä varaskin?
- lgllgl
No mikä muu sitten vielä olen ja mitä olen varastanut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491