Mikä on tasoni?

Kirsikkainen8

Tuli taas noita tasoteorioita vastaan ja rupesin miettimään mikä on oma "tasoni"? Olen kaunis, sopusuhtainen, normaalipainoinen, aika siro. Tosin lyhyt ~160 cm. Pitkät hiukset, kauniit suuret silmät. Meikkaamattakin kaunis. Kasvoilta hieman samanlainen kuin Mischa Barton:
https://www.eonline.com/uk/news/750184/mischa-barton-heads-to-dancing-with-the-stars-everything-she-s-been-up-to-since-starring-in-the-o-c
Todistetusti älykäs, kohtuu viisas, harkitsevainen, hyvämuistinen, ehkäpä huumorintajuinenkin. Käsistäni kätevä. Monialaisesti kiinnostunut renessanssi-ihminen, sivistynyt, elämänkokemusta ja viisautta, ikää on tosin jo 38 v. Opiskelen sinänsä trendikästä ja arvostettua alaa yliopistoon valmentavassa koulutuksessa ja toiv. jatkan sitten yliopistossa opiskelua. Olen jo piipahtanut yliopisto-opiskeluissa jonkin verran. Miksi vasta tässä vaiheessa jatkan kouluttautumista: elämän koettelemukset ovat pitäneet kiireisinä. Uskonnollinen, kristitty ihminen, en tiedä onko tämä plussaa vai miinusta. [Keksin kohta jonkun markkina-arvonlaskukoneen :P] Sinänsä seksin suhteen avomielinen. Ei allergioita, eikä suvussa pahemmin fyysisiä sairauksia.
Sitten "miinukset": olen tavattoman ujo ja varautunut uusien ihmisten seurassa. Miksi ei ole tullut miestä saatua. Toisaalta rakastuessani teen tunteeni pöljällä tavalla selviksi. Miehet ehkä kaikkoavat liian suorasukaista lähestymistä. Ja toinen asia; minulla on paranoidi skitsofrenia ja suvussa taipumusta ilmeisesti. Toisaalta olen nyt lääkkeillä ja olen hirmu tasainen, tehokas ja riitelemätön. Muuten ehkä temperamenttia. Mutta nykyajan lääketieteen ansiosta olen siis ihan normaali.
Itse metsästän jotain tummaa ja tulista, ehkä ulkomaalaistakin miestä... Varmaan pitäis käydä näyttämässä vaaleata hipiäänsä ulkomailla. Mustat miehet ainakin tykkää..

Mutta miten laskis tällä tavoin tason? Vai voiko sitä laskeakaan? Käsittääkö tasoteoria vain yksinkertaiset stereotyypit ihmisistä, jollaisia kukaan ei varsinaisesti ole?

Mitkä olisivat tyyppioletukset hyvälle tasolle?

Kaunis
Nuori
Rikas
Hyvävartaloinen
Sosiaalinen
??

Miehellä
Komea
Lihaksikas
Rikas
Sosiaalinen
Alphajätkä

9

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasottomuus

Tasosi on ikävä kyllä todennäköisesti varsin surkea, jos kulutat aikaasi oman tasosi pohtimiseen.

• Eiköhän tuo pohtiminen näillä tiedoilla kerro muusta kuin siitä että pystyy kyseenalaistamaan jopa sellaisia asioita mitkä voisivat äkkiseltään kuulostaa itsestään selvältä.

Ja tämä on AINA erittäin hyvä asia.

• Reaalimaailmassa ole mitään tasoja.

• Mun kerrostalossa ainakin on useita eri tasoja. Niitä kutsutaan kerroksiksi. Miten selität tämän?

• Höh.. No tarkoitin ihmisiä.. jokainen on yksilö.

• ätmelsson

tasojako ei ole siksi, että jokainen on yksilö?

eikös niitä juurikin sen takia ole

• ddfsfgfdg45tg

"Reaalimaailmassa ole mitään tasoja."

Miksi sitten puhutaan "tasokkaasta miehestä" tai "tasokkaasta naisesta" ihan tämän palstan ja MAT-teorioiden ulkopuolellakin?

Ja totta kait on tasoja. Kuvittele, että jokainen ihmisen ominaisuus pisteytetään. Mitä enemmän pisteitä, sitä tasokkaampi on ihminen. Kun ylität tietyn määrän noita pisteitä, olet yleisesti ottaen parempitasoinen kun muut. Mitä enemmän sinulla on huonoja ominaisuuksia, sitä huonompi on tasosi.

• Pillujen--asiantuntija

Olet ätmin tasoinen. Ätmille olisit hyvä vaimo.

• pppeer

Mielisairaus pelottaa. Ei mitään takeita siitä mitä teet jossakin tilanteessa. Mutta ota vaan mamu ja jätä lääkkeet pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1226
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      833
    Aihe