Löytyisikö 26 vuotiaalle miehelle vähintään 40vuotiasta luotettavaa naista joka tahtoisi masturboida yhdessä tai katsella vieressä kun nuorimies masturboi ja yrittää pitkittää, auttaakin saa jos siltä tuntuu ja autan tietenkin takaisin, olen normaali vartaloinen tai siitä seuraava, eikä ole ollut ongelmaa naisten kanssa mutta olisi hienoa löytää vanhempaa nais seuraa. Ehkä jopa parikin iäkkäämpää naista olisi mukava katselemassa.
Tahtoisin masturboida vanhemman naisen edessä
12
931
Vastaukset
Mää tahtoisin harrastaa seksiä vanhemman naisen kanssa. 😊
- mhoitsu
Haluaisin itse kokeilla myös. 25 v mies
- omatfantasiat
juttujuttu92@gmail.com jos haluat jutella himotäti :)
- Mikeyhki
mikeyhki@gmail.com ota yhteyttä, keksitään jotain ;)
- Tommi889
Himotäti kirjoitti:
Kiinnostaisi katsella!!!!
Pistä viestii nii pidetään hauskaa
Tommi.isoketo@gmail.com - tuhmamies-69
Himotäti kirjoitti:
himotäti ja muutkin naiset jotka haluatte katsella, lisätkää skypeenne tuhmamies-69
- iwantwankandshow
Himotäti kirjoitti:
Mistã pãin olet? T.m 34v 190/93/20cm paksu...
Ota yht. Abcdeh481 @gmail.com
- hehehehe
Asia on vaan niin, ettei sellaisen vanhemman naisen ajaukset kohtaa nuoremman miehen aivoitusten kanssa.
- tuhmamies-69
Himotäti ja muutkin naiset, jos haluatte katsella niin lisätkää skypeenne tuhmamies-69
Määkin haluaisin nuorta miestä, mut aina ei saa mitä haluu
- Kik_Kiimanekolli
Mistäpäin oot? Täällä ois 21v jätkä seuraa vailla espoosta ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151471- 981390
- 1191285
- 691260
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258987- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917