Liikkuisiko tampereen seudulla vapaata puumaa. Ulkonäöllä ei tietenkään ole merkitystä koska vankilasta vapautuva serkkuni tarvii naisen. Mielummin tatuoitu ja kokeneempi puuma olisi hakusessa.
Puuma kuume
5
308
Vastaukset
Korkeasaaresta kannattais katella.. mutta ei niillä tatskoja ole..
- Konttori
Puumat on rauhoitettuja ne saa liikkua vapaana. Jos tapaat sellaisen niin sen pitää saada liikkua vapaana.
Terveisin puumayhdistys - kokoomuksu
Tatuoitu vanha nainen on yksinkertaisesti ruma. Lumppuleimat alaselässä ja perhoset rinnassa on jo nyt niiiiin last season. Muistaako joku vielä jännää piikkilanka tatuointia tai ihkaa tribaalia kädessä.
Oi niitä aikoja...- Kaunis.nainen
Ja tatuoitu vanha setä. Löysissä käsivarsissa karmeet tatskat ja nahka vaan roikkuu. Aika oksettavan näköistä.
- hölistinen
Jouduin kesällä kysymään naapurin puumalta hakkaako sen nuorikko sitä? Ei, vastasi puuma. Nää täszkät on vään vähän levinny. Oli kyllä levinnyt muutakin mutta ei siitä sen enempää..
Ikuisen nuoruuden tavoittelu tulee kalliiksi ja saa puumat näyttämään itsensä pelleiltä. Luomu nainen savosta on sata kertaa parempi kuin sata kertaa leikelty puuma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039