Hei! Olisiko kenellkään neuvoa kun hankin VW Passatin 2.0 -2002 ( Bensa)
Apukuskin puoleinen ovi ei aukea eikä sähköpeili toimi)?
Olisiko neuvoa!!!!
WV Passat 2.0
3
195
Vastaukset
Jos ovi aukeaa sisältä ok niin kahvan kuuluisa mikrokytkin rikki. Sähköpeilin osalta tarkasta ensin tuleeko ohjaus peilille ok ja lähde siitä taaksepäin tutkimaan
- SaksalainenKusetus
Piuhat poikki oven johtonipusta. Tuo on yleinen vika VW:ssä, kun säästävät sähköjohtojen pituudessa.
- kaikestaselviytyy
Sullahan on asiat varsin mallillaan! Ovi ei aukea. Paljon vittumaisempi vika oli mulla ihan vastaavassa passatissa, kun ovet ei pysy kiinni. Meinaa ajossa kädet loppua, kun yhdellä kädellä pitää kuskin ovea kiinni ja toinen tarvitaan vaihtamiseen. Mulla on semmoinen synnynnäinen vika, että mulla on vaan kaksi kättä. Mulla korjattiin se kuskin ovi takuuna. Mut sitten takuu livahti umpeen ja kaksi muuta ovea ja tavaratilan lukitus meni omaan laskuun. Vieläkin ihmetyttää se neljäs ovi, jota ei korjattu. Olikohan siinä jokin valmistusvika?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249