Lapsilta koulussa kielletään kännykät. Noh ? Miten eduskunnan istunnossa maamme ns. isät ja äidit käyttäytyvät??? Itse hyvää esimerkkiä antaen, kun räpläävät istunnoissa kesken toisten puheiden tärkeistäkin asioista kännyköitään räpläten. Piut paut välittäen maan asioista.
Kännykätlapsetja ??kansanedustajat
Kännykkätärkein
2
184
Vastaukset
- Käytäaikaoikein
Ei ole kukaan ollut kiinnostunut asiasta. Kai ne kännykät on tärkeämpiä. Kuluuhan siinä ainakin aika.
- Ryhtäpäättäjiin
Juuri näin, muistaakseni kuminaama stupido stubb tämän villityksen eduskuntaan istutti. Tämä veijari on pintaliitäjien mestari joka pyrkii uimaan kaikkialle hyväveli - verkostojen lonkeroillaan missä vain kamerat vilahtelevat ja kello näkyy! Kännykkä/tablettikielto ehdottomasti eduskunnan istuntosaliin ja heti. Katseet ja korvat käsiteltäviin asioihin. Luottamus asioidemme hoitoon on jo rapautunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294