Ottaisinko tatuoinnin

Tatu.ja.Patu

Onko teillä tatuointeja?
Millaisia ja missä?
Mitäpä mieltä olette niistä?

30

431

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bengalitikku

Ei vielä.
      70- vuotiaana: kyynel, missä on maapallo sisällä.
      Eilen tuli kiihkoton asiallinen doku aiheesta.

• mimmimum-..mi

Minulla ei mitään intohimoa koskaan ollut tatskoihin...en ottaisi...ja miksi ottaisin...

• flegmaatti

Olen saanut yhden ja harkinnut toista.

Pakoputken lyhentämisen valmistelujen yhteydessä alavatsaani tatuoitiin tähtäyspiste säteilytystä varten. Vatsassa on sen verran pigmenttimuutoksia, ettei minipistettä erota.

Tsunamimylläkän ruumiiden taunnistusvaikeuksien aikaan harkitsin tunniste- ja yhteystietojeni tatuointia vasempaan kainaloon. Jäi toteuttamatta.
      En ole nähnyt mielestäni yhtään sopivaa tatuointia miehillä.
      Naisilla on sekä, että. Useimmat hyvällä maulla suunniteltuja ja yksilöllisiä.

• Pilvessähän-ne

Paljon on ihmisiä, jotka ovat Tatu Jointteja.

Mitä tulee tatuointeihin, arkiyleisiähän ne ovat tänä päivänä.
      Vauvasta vaariin. Sitä tarvitse edes pähkäillä.

• ö-Öö

Hunkinkuva ahterissa.

Yllättävän usein törmää kaikenlaisiin uteluihin tatskoista. Etenkin uskikset utelee päntiönään niistä. Mä en oikein tiedä miks. Mulla itellä ei ole tatskaa, monesti tosin miettinyt sellaista. Paljon on tatuoimattomia tuttuja, myös monia, joilla on tatuointeja. Meitsi kai jotenkin ulospäin näyttää heebolta, millä sitten tiukkapipojen mielestä pitäis olla tatska. Noh, uskikset nyt on sellaisia ulkokultaisi persläpejä, net kyttää jopa ihmisten pukeutumista.

Joku ylempänä kirjoittikin, tatska vois olla niinkuin henkilötunniste, yks keino erottaa raato toisesta, ettei mene sekaisin. Kainaloon tatuointi, missä hetu ja viivakoodi ois jees. Kuulostaa kipeeltä, en ole ottanut. Ideana ois ok.

Nämät nykyisin muodissa olevat funfun-tatskat ei oikein iske. Jos hakkauttaa kuvan, sillä pitää olla merkitys. Itessään tatskathan on ihan perinteisiä ja yleisiä hommeleita. Jotenkin merimiesten ja kriminaalien takia niille tullut epämääräinen maine joissain kuvioissa. Enpä tiedä, jos kiertänyt Kap Hornin, tai istunut murhasta, onhan net ihmisen elämään kuuluvia asioita. Ruusu nilkassa on useimmiten vain koriste.

Koriste mistä ja miksi?

Nyt aloituksessa kiinnostaa aloituksen tekijä, motiivinsa kirjoitukseensa. Hän voisikin kertoa, miks hän on kiinnostunut muitten ihmisten tatskoista, etenkin minkä takia. Jotenkin epäilen, kirjoittaja on juoruileva uskonkiihkoilija, joka saa elämäänsä sisällön paheksumalla kaikenlaisiakin itsensä mielestä vääränkaisia ihmisiä.

Mulle se ja sama, oli ihmisessä tatska tai ei. Joillekin ei.

=DW=

• GuessWhy

Niin hyvin artikuloitu, että enpä kerrokaan, miksi aloittajana pohdin asiaa. ;)

• selvät-merkit
        GuessWhy kirjoitti:

Niin hyvin artikuloitu, että enpä kerrokaan, miksi aloittajana pohdin asiaa. ;)

sulla on kriminaalifobia

• GuessWhy
        selvät-merkit kirjoitti:

sulla on kriminaalifobia

Journalistifobia mulla on.

• MullapaOn
        selvät-merkit kirjoitti:

sulla on kriminaalifobia

Ja hyvävelifobia.

• VeliMedvedev
        MullapaOn kirjoitti:

Ja hyvävelifobia.

Hyväveli -kerhothan ne vasta ovatkin kriminaalien pesäpaikkoja.

• imagonikestää

Tee mitä haluat. Minä en ota.
      Se leimaa ihmistä halvaksi ja yleensä vältän tällaisia ihmisiä.
      Tatskassa ei ole mitään hienoa.
      Jos haluaa taidetta, niin osta taulu.

• Ei henkilökohtaisesti kiinnosta omaa ihoa sutata, joskus tatuoinnit näyttävät suttaisilta.

Selkeä kaunis kuva oikeassa paikassa on ihan ok.

Vanha merimiesten perinne kertoo tatuoinnin merkitsevän jotain,
      siinä tatuoinnissa on silloin ajatusta. pääskynen tietyssä paikassa tarkuvasi kuolemalle menetettyä lasta ja sydän jotan muuta jne

Yksi kaveri esitteli tatointinsa, neljä pientä pistettä olikohan ne etusormessa, mutta tarkoittivat kuitenkin selityksen mukaan armeijassa kärsittyjä putkapäiviä.

• Ernesti

Tatskan suunnittelussa pitää ottaa huomioon että se alkaa roikkua!

• GuessWhy

Mun mielestä, se ei välttämättä tee siitä mautonta, jos itse tatuoinnissa on ollut sydän mukana.

• siilenämää2

Mikä se?

• tatuoinnityäk

Ei tulis mieleenkään ottaa minkäänlaista ja rumia ovat muillakin...….en myöskään ymmärrä kun nuoret ottaa tatuointeja hyvinkin näkyviin paikkoihin ja sitten itketään kun niiden takia ei pääse johonkin määrättyyn työhön.....kannattais ajatella ensin, ne kun ei todellakaan kaunista kenenkään nahkaa eikä ulkonäköä......itse valikoin asiakaspalveluihmisen esim kaupan kassalla, jos näkyy tatuointeja menen toiselle kassalle …...

• siilenämää2

En ottais itselleni mutta ymmärrän että nuorten maailma on eri kuin edellisen sukupolven. Tatuointia ottaessa kannattaa kuitenkin miettiä mihin kohtaan sen ottaa ja että kaikki esim työnantajat eivät hae töihin sellaista jonka iho kasvoja myöten on tatuointien peittämä.

• Heikunkeikku

En muiden tatuoinneista piittaa, mutta itse en ryhtyisi sellaista havittelemaan.
      En suurin surminkaan.
      Vaikka kipukynnykseni huitelee yläilmoissa korkealla, niin taitaisi tatuoiminen tuntua pipimäiseltä toimitukselta. Arvelen sen perusteella, kun joskus telkkarissa nähnyt ihmisen naaman, jota on tatuoitu. Ei se muuten niin kauhiaan irvistykseen naamaansa vääntäisi.

• Ei mun kuppi teetä. Vaihdan joka päivä vaatteitakin ja tollanen esim. kukallinen "hiha" tai joku kaulapanta mitä ei saisi pois alkaisi ajan kanssa ärsyttämään. Jotkut tatskat on kauniita ja sopivat kantajalleen, mutta yleensä törkyisen ja turhruisen näköisiä, mutta jos haluaa näyttää kävelevältä roska-astialta niin ihan vapaasti, ei minulla ole oikeutta määrätä mitä muut tekevät kropalleen. Voin katsoa toiseen suuntaan :)

• En pidä tatuoinneista, tekevät suttuisen vaikutelman vaikka olisivatkin kauniita kuvia jossain muualla kuin iholla.
      Tatuointia ei niin vain saa pois jos alkaa kaduttamaan.
      Onneksi ei jälkikasvukaan ole kiinnostunut tatuoinneista vaikka ovatkin nyt muodissa.
      Kokkiohjelmissakin näyttää epämiellyttävältä kun käsivarret ovat täynnä sotkuisia kuvia.
      Mutta olen kai fossiili joka ei pysy ajan hermolla.

• bermudaneliö

On se vähän ikävää kun kokilla sotkuiset kädet ruokaa tehdessään.Tatskat pitää laittaa sopiviin paikkoihin, kuten esim. perseeseen kuten minä olen laitattanut takavuosina. Minulla aina ahterikanttiin tatuoitu piru heittää lapiollaan hiiliä aalloppipuolelle aina pyllistäessäni. Vaikka olisin peräti kokki, niin ei se varmaan ketään haittaisi vaikka kuroittaisin paistikasta uunin alapelliltä. Jos mielikkimummolla vielä sulaa sokeri suussa, niin suosittelen hänelle vaikkapa pienenpientä perhosta perskannikkaan.

• bermudaneliö kirjoitti:

On se vähän ikävää kun kokilla sotkuiset kädet ruokaa tehdessään.Tatskat pitää laittaa sopiviin paikkoihin, kuten esim. perseeseen kuten minä olen laitattanut takavuosina. Minulla aina ahterikanttiin tatuoitu piru heittää lapiollaan hiiliä aalloppipuolelle aina pyllistäessäni. Vaikka olisin peräti kokki, niin ei se varmaan ketään haittaisi vaikka kuroittaisin paistikasta uunin alapelliltä. Jos mielikkimummolla vielä sulaa sokeri suussa, niin suosittelen hänelle vaikkapa pienenpientä perhosta perskannikkaan.

Hienoa että olet laittanut tatskasi näkymättömälle paikalle, ei kukaan tiedä paheksua.
        En viitsi teettää perhosia pyllyyni, se on kelvannut ihan tällaisenaan minulle itselleni ainakin. Sokeria en syö, mutta itse tehty marjapiirakka ja nyhtöpulla maistuivat oikein hyvältä, tänään leivoin, ilman tatuointeja käsivarsissani.

• bermudaneliö
        bermudaneliö kirjoitti:

Pieni korjaus edelliseen. Tietysti kokilla on työssään housut jalassa, joten tämä toiminta pysyy salaisena.

• bermudaneliö kirjoitti:

Pieni korjaus edelliseen. Tietysti kokilla on työssään housut jalassa, joten tämä toiminta pysyy salaisena.

Kukaan ei edes huomaisi taskojasi jos kokkailisit ilman housuja :D

• Tykkään

Mullon tatuoidut kulmakarvat.

• töött

- ristiallergikkona en ottaisi kun värien laadusta ei ole tarkempaa tietoa
      vois tietysti tulla nopea lähtö manan majoille tai taivaallisiin joukkoihin
      monot ojennuksessa - ei ihan ajankohtaisasiaa tällä hetkellä.

• kyllä.passoo

Mää otin kullin varteen kullin kuvan.

• reppuriika

En ole vielä niin paljoa dementoitunut että alkaisin hourailla sellaisten perään. Vaikka sitten 90-kymppisenä pakkaisi villitys päälle.

• Näin ovat lapsemme päättäneet.
      Työn raskaan raatajien on maksettava höpöttely, jota lapsemme sanovat työksi.
      Sekä kaupunki-kulttuuriksi.

H.

• Eiköhän se tatskojen pahin muotivillitys jo ole ohi nuorten keskuudessa. Vanhat ukot ja mummot niitä enää haikailee ryppyiseen ihoonsa näyttääkseen nuorilta ja trendikkäiltä.
      Nykyajan sana on tatskojen poisto. Googlatkaapa "tatueringsborttagning". Löyty heti paljon. Kuuluu olevan kallista ja kivuliasta hommaa, mutta kaikellahan on hintansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      329
      11964
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      419
      3361
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      95
      1858
    4. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      89
      1636
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1623
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      94
      1122
    7. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      41
      1091
    8. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      937
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      923
    10. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      253
      897
    Aihe