Olen ukkomies. Naisistahan minä enemmän tykkään. Kerran kurssireissuilla kävin selaamassa chatteja. Löysin gay puolelta kivan juttukaverin. Tämä tapahtui muutamia vuosia sitten. Itse olin lähempänä 60 v naimisissa oleva mies ja hän oli toistakymmentä vuotta nuorempi. Hän oli myöhäisitaan työvuorossa ja halusi tulla luokseni sen jälkeen. Asiasta sovittiin. Himmensin valot minimiin. Huoneeseeni pääsi suoraan ulko-ovesta. Kävin suihkussa siistimässä itseni.
Hetken päästä ovi kävi. Siisti nuorempi mies ryömi peittoni alle ja alkoi ottamaan suikkiin. Sitten vaihdettiin vuoroa. Oli kiva ottaa puhdasta siistiä ukkomiehen kalua. Sitten hän halusi 69. Sanoin, että minulla tulee heti kuusysissä. Hän sanoi, ettei haittaa. Ja niinhän siinä kävi, että minulla tuli heti. Yritin sitten vielä häneltä mutta en saanut mällejä. Jäi vähän harmittamaan. Hän sanoi, että menee vaimon kanssa hoitamaan homman loppuun.
On tästä kokeilusta mennyt jo monta vuotta. Rouva lähti aamuaikaisella töihin ja minä jäin pötköttelemään. Tuli mieleen, että olisi kiva pitää miestä hyvänä. Jos oot terve ukkomies kuten minäkin, voitaisiin kopeloida toisiamme ja vaikka ottaa suikkiin. Olen siisti ukkomies Oulun pohjoispuolelta. Minut löytää suomi24 deitistä nimimerkillä tampukka.
Ennen reissuhommissa
YksTampukka
0
411
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89924Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873