Turkoosi pitsiunelma

Artsy

Taas se viikko, jolloin luetaan sähkömittareita. Että onko sähköä kulutettu niin kuin on laskutettu. On iltapäivä ja päätän kierrellä vielä tämän kerrostalon. Tässä talossa suurin osa asukkaista on mummoja ja pappoja, mutta joukossa on joku nuorempikin.

Taloon on juuri muuttanut muuan Virtanen -niminen nuorehko nainen. En ole hänellä vielä käynytkään katsomassa sähkömittaria. Koputan oveen.
-Mitä nyt ,kuulen naisen äänen sanovan. Avaan oven, koska se ei ole lukossa. Hämmästyksekseni huomaan vaalean naisen peilin edessä pelkät rintsikat ja alushousut jalassa.

Ai ovi ei ollutkaan auki, nainen sanoo selvästi vaivautuneen oloisesti. -Anteeksi katson vain sähkömittarin, sanon arasti.
Sovitan tässä Hobby hallista tilaamaani alusasua.Miltä näyttää, Patrician uutuus?
En ole kuulevinani kysymystä, merkitsen sähkömittarin lukemaa ylös vihkoon. Joo, lukema on aivan oikein. Kiitos vaan ja anteeksi, sanon lähtiessäni.

-Et ole vielä sanonut mielipidettäsi näistä, nainen sanoo tiettyä veikeyttä äänessään. No sano nyt! Katson häntä päästä varpaisiin ja hymyilelen sanon, että ihan mukavat. Nainen keimailee peilin ja minun edessäni esitellen turkoosin väristä alusasuaan edestä ja takaa.
-Pitsiä, sanon.
-Joo pitsiäpä hyvinkin, ei mitkään ihan halvatkaan, lähes 70 euroa koko satsi. Mutta nää Patriciat sopii tosi hyvin näin vähän runsaammallekin povelle. C 90.
-Joo en niistä niin tiedäkään, sanon.
-Et vai.
-On ne tosi naiselliset.

Minulla alkoi Adidas-verkkareiden etumus jo pullottaa. Hän taisi sen huomatakin, kun niin hymyili.
-Mitä alushousuja sun muija käyttää, hän kysyi.
-Mulla ei nyt oo muijaa, mutta edellinen käytti Gossardia.
-entä itse?
-No sloggia, sanoin vähän hämilläni.Tai no millon mitäkin.
-Mitkä nyt on?
-Taitaa olla Sloggin tangat.En pidä tangoista, mutta muut oli pesussa.
-Vau, tangat on tosi sexyt, hän sanoi.-Näytä!
-Enkä näytä, sanoin. minulla oli jo täys erektio, eikä sitä voinut olla huomaamatta. Samassa päätin vetää housuni alas ja näytin hänelle tangat, joiden sisällä siittimeni oli aivan tanassa.
-komeet mustat tangat eikä sisältökään taida olla hullumpi. saako kurkata?
-No joo, sanoin tietäen, että hän olisi kumminkin kurkannut.

Nähdessään seisovan elimeni hän sanoi, että taitaa olla lähellä kahtakymmentä.
-Lähempänä kymmentä.
-hei mun uudet Patriciat kostuu jo,otanko pois.
-Mun täytyy nyt kyllä mennä. Toisella kertaa. Tulen taas kahden kuukauden kuluttua.
Näin sovittiin tunkiessani puolijäykkää vehjettäni tangoihin.
-Silloin on jo kesä, joten mulla on varmaan jo silloin stringit, nainen sanoi.

4

8616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stringit

olipa siinä pullea tyttö itse olen 65AA mutta ikääkin on vasta 12

• minskuli

Itse olin jo 14-vuotiaana (ja olen edelleen) 75c enkä kyllä ollut tippaakaan "pullea". Oot kyllä lapsi-parka aivan väärässä foorumissa, mene takaisin Barbien pariin.

• stringit
        minskuli kirjoitti:

Itse olin jo 14-vuotiaana (ja olen edelleen) 75c enkä kyllä ollut tippaakaan "pullea". Oot kyllä lapsi-parka aivan väärässä foorumissa, mene takaisin Barbien pariin.

se tyttö olikin 90c tossa tarinassa

• homma

tää oli outo.
      Missä sähkömittarit luetaan kuukauden välein. Ite kun olin kyseisessä hommassa ne luettiin kerran vuodessa. Harvassa kerrostaloasunnossa enää on mittareita sisällä... mittarihuoneet on sitä varten. Ja muutenkin aika utopistinen juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5297
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      538
      1835
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe