, irtisanomisten ohella ja tukiais yrittäjät taputtaa !?
Alkaako palkattomant lomakaudet kuin vielä 1950 luvullakin oli !?
Suomen enemistö kannattaa kesälomien poistamista
9
162
Vastaukset
- Abrahamm
Eikö Eduskunnassa ole oikeisto enemmistö !?
- Abrahamm
Pelottava aihe arvoisat valuutta matkaislia, saako kommunistit kiitosta !?
- Abrahamm
Ulkomaan matkailiat on pahimpia ilman saastuttajia lennoillaan ja valuuttapaolla velkaa hankkimassa Suomi nimiselle valtiolle !? Ovat vielä olevinaan suurimpia isänmaallisia !?
- Tukiainen
Eihän kesälomia tarvitse poistaa, työssäkäyvät saavat lomia. Pitää poistaa ns. sosiaalituet, kaikki tuet pois sellaisilta jotka elävät vain yhteiskunnan varoilla.
- SS.Obersturmfuhrer.Kok
Pinnarit lusmut tytöttömät kestitysleirille.
- Abrahamm
Osoitappa sormella ketkä tekee vähemmän töitä kun sinä !? Se on kuin kuka heittää ensimmäisen kiven uhriin,onkin laiskin ja epäisänmaallinen !?
- suomikuntoon
Matut elävät täysin sosiaalituilla aina ja iankaikkisesti
- Kokemus-asiantuntija
Ai jaa. Ainakin minun työpaikkassani kehitysmaista tulleita muslimimamuja on suhteellisesti jopa enemmän kuin heidän osuutensa on Suomen väestöstä. Ja ovat fiksuja ja ahkeria työntekijöitä.
- Abrahamm
Tämä hallitus leikkaisi duunareiden tuet enemmin, mutta ei yrtysten tukiaisia !?
Jos annetaan pikkusormi, niin vie koko käden !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294