En nyt osannut tätä muualtakaan kysyä niin kysytään sitten tältä palstalta missä luultavasti saattaa naisia olla.
Missä hiusten blondaus / vaalennus / tms. tuotteessa olisi eniten vetyperoksidia jota tavan siviili pystyy ostamaan ja aine olisi vaaleaa jogurttimaista että se pysyisi muoviosissa tuntikausia, tarkoituksena yrittää vaalentaa vanhojen tietokoneiden kellastuneita muovikuoria, ns. retrobright -menetelmällä.
Voisiko joku blondi kertoa...
7
734
Vastaukset
- retrobright.idea
Pitihän se arvata, naiset on savolaisia, eivät vastaa kun kysytään, vain silloin kun ei kysytä ja vastuu tietenkin siirtyy kuulijalle...
- sdklfdkjsfkjksjlkfjl
Ennn... ennn kyllä varmana kerro... luuletko sinä että naiset kertoo mitään mitä mies kysyy... perrkele, ei kyllä varmasti onnista...
- AmicaMaster
Aika harva nainen taitaa tutkiskella hiusten värjäyksen yhteydessä, että mikähän näistä nyt eniten sisältää vetyperoksidia, mikä ammoniakkia ja millähän saisi parhaiten valkaistua jonkun paskan romun.
Itse tiedän ainakin hiusten värjäykseen parhaiten toimivan / vahvimman vetyperoksidivärin sekä toisen kaupassa myytävän tuotteen jota sisältää enemmän vetyperpokdisia jolla voisi tupon paskasuunnitelmasi toteuttaa. Mutta: koska olet nätisti jutellut itsesi kanssa, niin otapa vaikka google kauniiseen käteen ja kvg. - Luonnonblondi
No minä olen blondi, mutten voi auttaa kun en tiedä noista hiusväreistä mitään.
- dslkdfjskdkjdklf
Mitä tästä opimme?
Naisilta on turha kysyä yhtään mitään mistään asiasta. - Anonyymi
Ihan netistä ostat litran pullon 12%/40vol hapetetta. Hyvin valkaisee muoviosat ja myös luut.
- Anonyymi
Ja 8e verran maksaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174