https://yle.fi/uutiset/3-10447110
vähän yksityisyyttä ei haloo.
pitääkö tautikin kertoa
7
133
Vastaukset
- ö-Öö
Tavallaan juu
Ulkoministeri tärkeässä tehtävässä, terveys tärkeä asia. Maailmalla ollut paljon erilaisia tapauksia, joissa päättäjien terveysasioita salailtu, se kehno juttu. Ja olihan suomessakin Kekkonen, joka oli ihan tillintallin ja terveysasioitaan salailtiin kansalaisilta. Just Kekkosesta kai opittu, demokratiassa tiettyjen asioitten oltava läpinäkyviä, siis terveydenkin, että pystyykö hoitamaan duunejaan, vaiko ei.
Ei mua Soinin ruusu kiinnosta, vaan, jos olisi ollut aivohalvaus tms, ois ollut syyt huolestua.
=DW= - Olis.riittänyt
Kiinnitin myös huomiota diagnoosiin. Eikö olisi voinut vaan sanoa että sairaus jatkuu.
- sinikkkaet
arkaluonteista salassapidettävää terveystietoa
- bessie--
Vastoin Soinin omaa tahtoa ei varmaan ole kerrottu, joten mitä väliä?
Minulle on yksi hailee mikä Soinia vaivaa.
Ei kuulu suosikkeihini, ihmiset unohtavat nopeasti valehtelun ja takinkäännön. Takinkäännön olisin vielä ymmärtänyt, mutta muu käytös ei ole ulkoministerille sopivaa.- eiymmärrä
Sinähän kylmä ihminen oot.
Sairauksiin tulee aina suhtautua myötämielisemmin kuin itse suhtaudut.
"Haileesi" kertoo yllättävän paljon. eiymmärrä kirjoitti:
Sinähän kylmä ihminen oot.
Sairauksiin tulee aina suhtautua myötämielisemmin kuin itse suhtaudut.
"Haileesi" kertoo yllättävän paljon.Suhtaudun vakavasti sairauksiin. Mutta en ole kiinnostunut siitä mikä Soinia vaivaa, toivottavasti paranee.
Ei kaikkea tarvitse kertoa julkisesti, sairaslomalla, se riittäisi.
Soininkin kannattasi alkaa ajattelemaan terveyttään ja ruveta noudattamaan terveellisempää ruokavaliota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1817504Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2651833- 681289
- 721213
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641187- 571178
Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931112Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau51108Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti511085- 361046