Tiedättekö te työpaikkojen hutsut ja pukittajat, teette perheellisen kotielämän helvetiksi ja siksi, että aviopuoliso hakkaa, haukkuu ym. kotona, ilman että kotona olisi mitään syytä tehdä näin, kun hän pelkää kiinnijäämistään. Onko parempi sitten ottaa kierrokseenne tollainen, nimittäin se aika koittaa myös teillekkin jossain vaiheessa, kun taas uusi työpaikka koittaa ja uudet työpanot!
Menkää itseenne ja ajatelkaa omaa perhettänne!
Tiedättex te muuten
Niinhänseon
3
354
Vastaukset
Oppisimmekohan me kaikki jotenkin vetämään henkeä ennen kuin paiskaamme ensimmäiset vihanpurkauksemme kaikkien silmille? Asiansa voi esittää myös asiallisesti. Vihapuhe ei ole koskaan hyväksyttävää.
- Jooopapajoooo
Onks työpaikkasalasuhde sinun mielestäsi hyväksyttävää???
- ystäväkin
Ei ole. Jos pettää, se on pahin loukkaus toiselle. Mutta, aina ei ole kyse pettämisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796