Jos joku ei usko, että Jeesus Kristus on se, joka hän on, eikä suostu kastettavaksi tai ei käy ehtoollisella tai ei suostu pesemään veljiensä jalkoja, niin hänestä tulee pysytellä erossa, koska hän on silloin harhaoppinen ja jopa paholaisen palvelija. Mitä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen palvelija ja apostoli Paavali sanoi tästä asiasta?
2.Korinttolaiskirje:
6:14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
6:15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
6:16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."
6:17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
6:18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias."
Eroa vääräuskoisista
3
117
Vastaukset
- alf
Aloittajan kannattaisi piiloutua pimeän kaapin sisälle, eivät pääse vääräuskoiset häiritsemään.
- Alottaja.heh.heh
Alottaja on ilimi selevä pesun kestävä vittupää.
- Eikiitosjeesus
Esitä tuo vielä stand-uppina niin saadaan hyvät naurut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358