Kun käytte ravintoloissa/kaupoissa.
1. Tervehditte asiakaspalvelijoita.
2. Tilaatte/ostatte sitä mitä haluatte, te ette päätä myöhemmin, että otankin muuta.
3. Jos jätätte kylmätuotteen lämpimään niin te viette sen takaisin kylmään tai muuten korvaatte sen.
4. Jos tuote/ruoka ei kelpaa, niin ostatte uuden
5. Jos palvelu ei kelpaa, niin maksakaa lasku ja painukaa vi****n.
6. Jos ruoassa kestää ja valitatte niin ette saa ruokaanne ikinä. Maksatte laskun ja häivytte.
7. Ruoan tulon kestolla ei ole mitään merkitystä. Odotatte sitä aivan kiltisti.
8. Jos ette ole tyytyväisiä, niin voitte aina ostaa lahjakortin hyvitykseksi
Kaikille asiakkaille infoa!
AspaEiKumarra
4
416
Vastaukset
- Palvelupelaa
9. Asiakas on aina väärässä.
- eywy4w
1: Niistetään kyyppärin nenä ja vaaditaan palvelua.
- viimeinenkerta
Juuri näin eli vaaditaan palvelua, sillä palveluahan maksavalle asiakkaalle te sitä mättöä teette.
Mainio esmerkki taas ylimielisyydestä ravintelibisniksessä - asiakasta ei tarvitse kunnioittaa kunhan fyffe valuu himaan.
- ammatinvalintakysymys
Kuules kyyppari.
Maksavana asiakkaana : sinä homo heität voltin kun minä sitä pyydän.
Jos haluan että nuolet kengänpohjani sitä sinä nöyrästi vaan teet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096