Toki on joitakin outoja naisia kuin Madonna jotka etsii ToyBoita koko loppu elämän kun suhde Sean Pennin kanssa kariutui (oldflame). Se on hänen Vammansa hänen LoppuIkänsa :PPPP
Naisia kiihottaa vanhemmat - Miehiä nuoremmat
6
217
Vastaukset
- NenäEikirj
Tässä Teille Siivittämään Pikku JalkaSi(eni)anne ViikoNlopuN RieMuihin :PPPP
https://www.youtube.com/watch?v=XPty9QiG88M - NenäEiKirj
Mulla TAIS AUVETA NYT VesiSeLWän PäiväN jälkEEN PULLO ISOSTI! Ja WOi TEHdÄ OMAACiWAA!
- Ei.kirj.minäki
Mä kyl seuraavaks oyan nuoren miehen. Ei niitä yli 40 rupsahtaneita äijiä jaksa katella. Nuori jäntevä ja miellyttämisenhaluinen sekä jaksava mies on nami. Ja joo, oon 40 v kurppa 😁 ja joo, on niitä tarjolla niitä nuoria 😁 teorioistanne poiketen 🤗
- revatazzzi
No on tarjolla 20 minuutiksi - irrottamaan spermansa palleistaan..sitten se on kurpalle: MoiDo!
revatazzzi kirjoitti:
No on tarjolla 20 minuutiksi - irrottamaan spermansa palleistaan..sitten se on kurpalle: MoiDo!
Hehhee... no ei oikeastaan. Joutuu oikein itse selittämään et suhteeseen on liikanuori mulle tuollainen 25-30 vuotias... ja et kyseessä voi olla vain ja ainoastaan fuckbuddy suhde 😂
- kylläontosi
asia on näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471