Olitko mukana kisassa joko laulamassa tai yleisössä? Millaisia mietteitä?
Kultakurkkukisa 2018
3
148
Vastaukset
- Multakunkku
Kisassa olin. Ja oikeutetusti en sijoittunut haastajasarjaa ylemmäs. Mielettömän hyviä laulajia pääsi jatkoon 30-49 sarjassa. Ja oikeat voitti. Samoin nuoremmissa. Vanhemmissa sitten vissiin konkarit ja kaverit vei? Ainakin erikoisia valintoja osittain... Mutta nämä taas niitä makuasioita, joista Mustikin aikoinaan mainitsi muniaan nuollessaan. ;)
- sellanenkinkisa
Samansuuntasia ajatuksia miulla kuin edellisellä kirjoittajallakin. Miusta niissä vanhemmissa sarjoissa oli aika eri voittajat, mitä ite olisin valinnut. Mut en mie tuomari olekaan. Mut kaikista oudoin juttu oli se haastajasarja. Ne haastajasarjassa laulaneet oli jo kerran puotettu jatkosta, mutta sitten sieltä kuitenkin parhaat meni suoraan illan finaaliin. Eli ohittivat heittämällä ne kaikki paremmiksi rankatut, joille finaalipaikkoja oli suhteessa paljon vähemmän tarjolla. Mie valitsen jatkossa eri kisat, mihin menen, miusta tuo oli aika kummallinen kisa.
- masasi
olin v 2017 ja voitin s 65 voitin v2011 50 s eli olen ainoa joka on voittanut kisan 2 kertaa terveisiä kaikille laulajille ja hyvää joulua uutta vuotta ps laulajiksi tullaan laulmaalla tervein a m l on muuten loistavat kisat suositten hyviä laulajia terveisin masa oln paikaala
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897