Kaikki se on totta

Kaikki, mitä on sanottu pyhissä kirjoituksissa - Vanhassa ja Uudessa testamentissa - Jeesuksesta Kristuksesta, meidän Herrastamme, on totta. Tahdon herättää adventistit hengen paloon, jossa me kaikki todistamme suurella voimalla Herran Jeesuksen Kristuksen evankeliumista ja kerromme hänen tulemuksestaan, joka on jo oven edessä. On vain vähän asioita, jotka vielä pidättävät meidän Herramme ja Jumalamme saapumista, mutta kun ne esteet ovat poistetut hänen tulemuksensa tieltä, niin sen jälkeen me valitut ja pyhät Jumalan lapset saamme kiitoksen itse Isältä Jumalalta sen vuoksi, että olemme pitäneet hänen käskynsä ja Jeesuksen Kristuksen uskon, pyhän Raamatun sanan mukaan. Jäännösseurakunta on saava palkintonsa, mutta muut saavat kärsiä siitä, että eivät totelleet Jumalaa, vaikka hänen tahtonsa on ilmoitettu selvästi hänen sanassaan.

0

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
        Maailman menoa
        656
        5430
      2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
        Ikävä
        21
        2377
      3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
        Ikävä
        114
        1637
      4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
        Kajaani
        239
        1620
      5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
        Ikävä
        93
        1487
      6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
        Ikävä
        23
        1426
      7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
        Ikävä
        68
        1185
      8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
        Ikävä
        9
        1163
      9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
        Maailman menoa
        324
        1150
      10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
        NATO
        324
        1136
      Aihe