Kaikki, mitä on sanottu pyhissä kirjoituksissa - Vanhassa ja Uudessa testamentissa - Jeesuksesta Kristuksesta, meidän Herrastamme, on totta. Tahdon herättää adventistit hengen paloon, jossa me kaikki todistamme suurella voimalla Herran Jeesuksen Kristuksen evankeliumista ja kerromme hänen tulemuksestaan, joka on jo oven edessä. On vain vähän asioita, jotka vielä pidättävät meidän Herramme ja Jumalamme saapumista, mutta kun ne esteet ovat poistetut hänen tulemuksensa tieltä, niin sen jälkeen me valitut ja pyhät Jumalan lapset saamme kiitoksen itse Isältä Jumalalta sen vuoksi, että olemme pitäneet hänen käskynsä ja Jeesuksen Kristuksen uskon, pyhän Raamatun sanan mukaan. Jäännösseurakunta on saava palkintonsa, mutta muut saavat kärsiä siitä, että eivät totelleet Jumalaa, vaikka hänen tahtonsa on ilmoitettu selvästi hänen sanassaan.
Kaikki se on totta
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358