Minulla on puhelinmyynnin Esto ja salainen puhelinnumero ja ties mitä. Olen lyönyt teille luurin korvaan jo ties monnennenko kerran. Puhelimeni estoluettelossa on ….hetkinen....77 estettyä numeroa ja 40 txt-viestiä. En vastaa jos puhelinnumero ei ole tallennettu, eli ei ole tuttu. Tällainen galluppi- ja puhelinmyynti kiusaa suurinta osaa ihmisiä. Miksi pitää väkisellä tuputtaa , kun se vain ärsyttää. Joskus haluaisin kokeilla joitakin tuotteita, mutta en kokeile koska tiedän, että sen jälkeen en rauhaa saa. En osta mitään enää puhelinmyyjiltä !! Ostan lehdet jne tavallisesta kaupasta. Näin tämä ammattikunta kääntää itseään vastaan tuputusmyynnin.
V...;n puhelinmyyjät
ettekötajua
2
334
Vastaukset
- aktivoitu.työtön
Moni työtön aktiivimallin uhri on käytännössä pakotettu tekemään ainakin osa-aikaisesti puhelinmyyntityötä. Ressaavaa ja aika turhaa työtähän se on
- 24.tölkki
No niin, olisihan se paljon kivempaa maata vain kotona lipittämässä kaljaa ja odottamassa seuraavaa työttömyyskorvausta tilille. Aika turhaahan se työnteko on vaikka siitä saisikin palkkaa ja voisi jopa aktivoida muuhunkin tekemiseen kuin makaamiseen ja kaljoitteluun. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191742- 271671
- 241667
- 201630
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283