Rinne olisi voinut välttää irtisanomislain tuomisen Eduskuntaan. Sipilä tarjosi hänelle sovinnon kättä, mutta Rinne ei halunnut tarttua siihen tiistaina. Hallituksen työllisyyspolitiikka ja lakialoite yhtenä sen osana sai Eduskunnan enemmistön kannatuksen. Vain yksi kolmasosa vastusti sitä.
Sipilän Rinteelle antamassa sovinnon tarjouksessa on kysymys työaikalainsäädännön uusimisesta. Lakia on valmisteltu kolmikannassa puolitoista vuotta, mutta se kaatui keväällä SAK:n/SDP:n vastustukseen.
SAK ei halua, että laki koskee kaikkia. He eivät halua, että myös yritykset ja työntekijät yrityksissä, jotka ovat järjestymättömiä saavat lain antaman kohtelun. Tämä SAK:n vaatimus, jota SDP tukee on syrjivä ja asettaa työntekijät eri asemaan. Se on perustuslain vastainen, koska Suomessa on liittymisen vapaus. Ei tarvitse olla järjestäytynyt eikä siihen saa pakottaa. Tämä tapaus on vain yksi esimerkki siitä, miten SAK ja SDP jarruttavat uudistusten tekemistä ja haluavat viedä eteenpäin malleja, jotka ovat perustuslain vastaisia.
Antti Rinne torjui Juha Sipilän sovinnon käden
totuudentorvisoi
2
104
Vastaukset
- AYkanssaSopia
Nyt et taida ymmärtää. Ei Sipiläinen voi sopia Antti Rinteen kanssa irtisanomisen helpottamisesta . Sipiläisen pitää tarjota kättä AY liikkeen kanssa jos haluaa päästä tyhmästä ideastaan eroon. Pitää olla hyväuskoinen tai tyhmä joka uskoo kepulaisen lupauksia.
- TohtoriAnneli
Aloittajan kannattaa käydä pikaisesti lääkärissä, aivopierusi on sitä tasoa että kärsit vakavasta neurologisesta haitasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284