Suositelkaa etämyyntikauppiasta, en haluaisi tullille maksella.
Mitkä sivustot toimivat etämyyjinä?
4
372
Vastaukset
- EtämyyjiäEtsin
Kertokaa jo, bileitä täytyisi alkaa suunnittelemaan.
- eipäniitäole
Niitä ei oikein ole enää niinkuin vielä joskus n. 3v sitten. Kaikki ovat joko lopettaneet toimitukset suomeen tai muuttaneet kujetus tavan niin, että se pitää itse järjestää. Löytyy enää siis kauppoja jossa tilaat juomat ja maksat kuljetukset erikseen. Täten toki verovastuu tulisi myös sinulle. Järkevin keino nykyään on vaan lähteä itse viroon tai latviaan hakemaan juomia.
- EtämyyjiäEtsin
eipäniitäole kirjoitti:
Niitä ei oikein ole enää niinkuin vielä joskus n. 3v sitten. Kaikki ovat joko lopettaneet toimitukset suomeen tai muuttaneet kujetus tavan niin, että se pitää itse järjestää. Löytyy enää siis kauppoja jossa tilaat juomat ja maksat kuljetukset erikseen. Täten toki verovastuu tulisi myös sinulle. Järkevin keino nykyään on vaan lähteä itse viroon tai latviaan hakemaan juomia.
No voi vittu. Ymmärrän kyllä kauppojen syyn vetäytyä etämyynnistä mutta harmi. Jos etelärannikolla tai itärajalla asuisin kyllä hakisin piristävät maan ulkoa itse.
- Synttärit3kertaavuodessa
https://www.vinosencasa.com. Tuolta olen kolme kertaa tilannut n. 10 ltr. kerrallaan, 130-200 € kerta. Ups tuo Suomeen, posti kotiin asti. Alle 2 viikkoa toimitusaika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279