Mitä etuja nykyään seurakunnista saa.
juupas eipäs sanoi luterilainen oman etunsa mukaan
9
138
Vastaukset
- dfgdfsgdsfg
Leipää jakelevat täällä hesessä ainakin. Siis luterilaisetkin seurakunnat. Eikä tarvitse olla edes kirkon jäsen.
- ovatvälikäsiä
Kannattaa ottaa kaikki minkä saa, sillä pian loppuu.
- fgdfgsdgdsf
Sitä silmälläpitäen kannattaa olla tuhdissa kunnossa. Pärjää 2kk pelkällä vedellä helposti.
Myös tiedän että diakonissat voivat antaa enemmänkin. Itse en ole saanut enkä hakenut mutta tiedän pari ihmistä kun on. Itse olen evlut.kirkon jäsen.
- dfgsdfgsdfgdfg
taruolento kirjoitti:
Myös tiedän että diakonissat voivat antaa enemmänkin. Itse en ole saanut enkä hakenut mutta tiedän pari ihmistä kun on. Itse olen evlut.kirkon jäsen.
jep, 100e/vuodessa ainakin malmin seurakunnassa oli ruokalappujen raja. eli saat 25e lapun joka käy lähikauppaan, ei tupakkaa eikä alkoholia saa ostaa. jne.
Varmaan taas jotain mutua. Seurakunnista ei saa mitää "etuja" Siellä olemme siis sulassa sovussa naispapit ja heterot.
- ei.ole.näkynyt
Jaatte muiden lahjottamaa, ette omasta pussista.
- nähty.on.ei.kirj
ei.ole.näkynyt kirjoitti:
Jaatte muiden lahjottamaa, ette omasta pussista.
Voi hölynpölyä tuokin. Tälläkin kylällä paljonkin lahjoitetaan.
Palkkioksi noista saamme hyvänmielen ja sitä yhteishenkeä mitä näillä syrjäkylillä vielä on. Ja kun me siellä kirkonpenkissä sitten istutaan niin ei me mietitä sitä, että mitä voitaisiin tästä hyötyä vaan pikemminkin sitä , miten minä voisin auttaa jotakin ihmistä. - normaalitpärjää
nähty.on.ei.kirj kirjoitti:
Voi hölynpölyä tuokin. Tälläkin kylällä paljonkin lahjoitetaan.
Palkkioksi noista saamme hyvänmielen ja sitä yhteishenkeä mitä näillä syrjäkylillä vielä on. Ja kun me siellä kirkonpenkissä sitten istutaan niin ei me mietitä sitä, että mitä voitaisiin tästä hyötyä vaan pikemminkin sitä , miten minä voisin auttaa jotakin ihmistä.Huku mutavyöryyn, minä en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164