Kelakortti

Tarvitsenapuajanopeaa

Hei riittääkö kutsunnoissa pelkkä kelakortti ilman kuvaa? En omista muuta.

10

1301

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppoa

Itse menin kirjastokortilla ilman kuvaa ja kelpasi....rajankin yli pääsee ilman mitään papruja joten se riittää hyvin...

• Intintuplaaja

Minä lainasin veljen kirjastokorttia kun menin hänen puolestaan inttiin. Broidi maksoi siitä vuodesta ihan hyvin, ja muutenhan olisin ollut työttömänä, nyt kun on nämä sipilät ja kaikki.

• valheitaliikaa

Kuulostaa aivan täysin joltain pedofiili-poliisin puheelta tuo sanomasi :D

• Intintuplaaja
        valheitaliikaa kirjoitti:

Kuulostaa aivan täysin joltain pedofiili-poliisin puheelta tuo sanomasi :D

Joo, ei aktiivimalli oikein inspannut, joten olin mieluummin vielä toisenkin vuoden armeijassa. Ei siellä mitään epäilty, kun olin eri varuskunnassa kuin silloin ekalla kerralla.

Tiedän monia muitakin nuoria naisia, jotka ovat menneet veljensä puolesta inttiiin.

• Codesan

Älä mee sinne kutsuntoihin.

• Tappakaaitsenne

Kutsunnat ohi jo mutta kiitos täysin turhista vastauksista. Tätä vähän odotunkin paska sivustolta.

• kuvatonihminen

Jos ei todellakaan ole minkäänlaista kuvallista henkilöllisyystodistusta, niin, armeijan silloin tehtävä sellainen jos on kuitenkin todettu että on Suomen kansalainen, rahanpuutteessa ei ole ollut varaa hankkia henkilöllisyyspapereita..

• WilhelmWirtanen

Minulla henkkarit upposi Välimereen, joten ei ollut Suomessa oikein millä henkilöllisyytensä todistaa, mutta onneksi sain intissä uuden kuvallisen henkkarin. Vaihdoin itselleni samalla uuden nimenkin, olinkin jo kyllästynyt siihen vanhaan.

• ohohmeinasitulla

Kun jollain tavoin pystyt vain Suomen kansalaisuutesi, se homma on siinä selvä..
      - Joo poliisien ja tällaisia... eivät kysele, vain kyselevät henkilöllisyyttäsi.

• hiekkakansa

Ei kysele kun eivät torniossakaan tulijoilta kyselleet.....Hiekkapaperin palanen käy kun sanot että koti löytyy sieltä jyvien välistä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2855
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2733
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      16
      1434
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe