Onko mitään keinoa hankkia Suomesta omaa ilmatilaa ja lisäksi vaikka joku oma lentoväylä? 1000 jalkaa riittäisi ylärajana? Tällä keskustelupalstalla kirjoittelee joku erikoisen täydellinen lentäjä ja hänelle pitäisi olla autolle omat tiet ja lentsikalle omat ilmatilat. Vain kieliopillisesti täydelliset vastaukset - Kiitos!
Omaa ilmatilaa alle 1000 jalkaa.
26
689
Vastaukset
- peter-T
Riippuu vähän siitä millä kallistuksella aiot ilmatilassasi lentää.
- Peter__T
Minä odottelen että lentopolttoaineen hinta nousisi noin 10 euroon litralta. Se ratkaisisi monta ongelmaa. Ilmassakin tulisi enää tuttuja vastaan.
- ulos.otto.mies
Sanoo konkurssin tehnyt mies.
- Peter__T
ulos.otto.mies kirjoitti:
Sanoo konkurssin tehnyt mies.
Hassua miten satuitkin provosoitumaan.
Mutta toden totta. Olen tehnyt KONKURSSIN. Siitä on noin 28 vuotta. Sen jälkeen olen, tiedätkö, tehnyt paljon muutakin. Perustanut useita yrityksiä. Yksin tai yhdessä toisten kanssa. Maksanut konkurssiin menneen yhtiön velat. Työllistänytkin noin 1000 ihmistä. Montakos sinä?
Ulosottomieskin on käynyt tutuksi. Moni on minulta lainannut vaan ei aina maksanut takaisin niinkuin on sovittu.
Viimeisen vuoden aikana olen lentänyt omilla lentokoneillani noin 300 tuntia. Ja noin 50 tuntia vuokratulla. Aika monessa maassa. Siinä sitä polttoainettakin on kulunut. Kallein tankkaus taisi olla Samoksella Kreikassa. Huokein Kiovassa Ukrainassa.
Kerrohan nyt vielä, mikä tai mitkä olivatkaan ne syyt, miksi lokakuussa 2018 pidit tarpeellisena muistuttaa lähes 30 vuotta sitten tapahtuneesta konkurssista? - ulos.otto.mies
Taisit "unohtaa" mainita myös tehneesi mahalaskun peltoon ruotsissa.
- Peter__T
ulos.otto.mies kirjoitti:
Taisit "unohtaa" mainita myös tehneesi mahalaskun peltoon ruotsissa.
Kiitos, että pyrit täydellisyyteen. Täytyypä sitten tuoda uutta dataa keskusteluun ja palauttaa mieleesi, että tein myös pakkolaskun Jyväskylässä lokakuussa 1982 koneella OH-CID, huhtikuussa 1986 Brommassa koneella OH-PAS sekä koneella OC-CHS Pirkkalassa muistaakseni 1998.
Tuo 2016 kaputti Ruotsissa on jo loppuun kaluttu juttu. Varsinkin täällä n
Sun vuoro.
Kerro sinä mitä hyödyllistä olet saanut elämässäsi aikaan. Pelkään, ettet mitään. - Peter__T
Peter__T kirjoitti:
Kiitos, että pyrit täydellisyyteen. Täytyypä sitten tuoda uutta dataa keskusteluun ja palauttaa mieleesi, että tein myös pakkolaskun Jyväskylässä lokakuussa 1982 koneella OH-CID, huhtikuussa 1986 Brommassa koneella OH-PAS sekä koneella OC-CHS Pirkkalassa muistaakseni 1998.
Tuo 2016 kaputti Ruotsissa on jo loppuun kaluttu juttu. Varsinkin täällä n
Sun vuoro.
Kerro sinä mitä hyödyllistä olet saanut elämässäsi aikaan. Pelkään, ettet mitään.Ja nythän vasta mieleen alkaakin palautua melkein- mahalaskuja. Yhteisenä nimittäjänä laskutelinevika.
Koneella OH-PMI Jyväskylässä muistaakseni 2006.
Sitä kutsuttiin maailman hienoimmaksi Arrowiksi Airliners.netissä. Hämmästyttävän moni Norran piloteista sai sillä IR-koulutusta; aluksi Salpiksella, sitten Patrialla.
Koneella OH-CHS HeValla kun palasimme Oulu Air Showsta 1990-luvulla. Päästiin oikein Ilta-Sanomiin. Se oli silloin vastikään perustamamme FinnCommin omistuksessa. C402B. Ex CB-52.
Koneella OH-JAA Jyväskylässä muistaakseni 2009. Se oli Constellan Seneca jolla aika moni Patrian oppilas sai ME-kelpuutuksensa.
Onhan noita incidenttejä ehtinyt kertyä. Sinullekin, jos saat joskus lentolupakirjan ja lennät sen 8.000 tuntia, saattaa tapahtua yhtä ja toista.
Sitä ennen sinun pitäisi oppia hallitsemaan vihaisuuttasi ja stabiloimasn mielesi. Että saisit sen medikaalin. . - Peter__T
ulos.otto.mies kirjoitti:
Sanoo konkurssin tehnyt mies.
No päästä meidät jo jännityksestä. Paljasta jo, mitä merkityksellistä v 2018 on vuonna 1990 tapahtuneessa insolvenssissa.
Mikä oli toivomasi vaikutus tai haluamasi lukijoiden reaktio?
Miksi? - ulos.otto.mies
Kiitos Peter, teet itsesi naurettavakaksi kerta toisensa jälkeen. Ei muuta.
- Peter__T
ulos.otto.mies kirjoitti:
Kiitos Peter, teet itsesi naurettavakaksi kerta toisensa jälkeen. Ei muuta.
Hyvää huomenta sinullekin. Se, nauraako joku pelokas puskista huutelija Suomi24:ssä, on perin vähäpätöinen tai merkityksetön tieto.
Merkityksellisempää on ollut, psykologiystäväni mukaan, se, mihin perustuu se valta joka minulla on tahtomattani teihin S24:n vakio-oppinentteihin.
Kerta toisensa jälkeen teidän on pakko päästä nälväisemään. Ehkä se tuo sitä onnistumisen kokemusta, jota eletty - tai elämättä jäänyt - elämä ei ole suonut. Huomaatko obsession?
Toivon sinullekin elämässä onnistumisen kokemuksia. Vaikka yhtäkin. Se vähentää katkeruutta toisia kohtaan.
Hyvää sunnuntaita. Minä taidan lähteä lentämään. - etpä.arvaa.kuka
En koskaan lakkaa ihmettelemästä millä vimmalla tähti puolustautuu trolleja vastaan. Herran omat trollailut FF:n puolella tulevat suurelta osin ylläpidon toimesta siivotuksi, ja hyvä niin.
Tämä suoli vetää tähteä puoleensa kuin paska kärpästä. Sairasta, hyvin sairasta. - Peter__T
etpä.arvaa.kuka kirjoitti:
En koskaan lakkaa ihmettelemästä millä vimmalla tähti puolustautuu trolleja vastaan. Herran omat trollailut FF:n puolella tulevat suurelta osin ylläpidon toimesta siivotuksi, ja hyvä niin.
Tämä suoli vetää tähteä puoleensa kuin paska kärpästä. Sairasta, hyvin sairasta.Ja trollit vaan jatkuvat. Samat vekkulit käyvät vuoron perään täällä Suolessa vuoron perään tölväisemässä jotain mukanokkelaa.
Nimimerkin valintasi jo kertoo paljon. Jos ei ole ns. munaa puhua julkisesti omalla nimellä, niin sääliksi käy. Sanasta miestä, sarvesta härkää sanoi se sukupolvi joka rakensi tämän maan.
Aloittamani keskustelut FF:lla ovat yleensä laajasti luettuja ja laajasti kommentoituja.
Vastaukseni TH:lle on piilotettu lukijoilta, samoin myös TH:n provokaatio josta tuorein keskustelu siellä sai alkunsa.
Mitä tulee Suolen vetovoimaan, kuvio on poikkeuksetta sama. Minä kirjoitan omalla nimelläni jotakin FF:n puolella. Sen jälkeen joku, sanoisinko vaikka Munaton Ressukka, referoi sylki roiskuen kirjoitustani täällä Suuren Tuohtumuksen vallassa. Koska ei pysty argumentoimaan asiaansa FF:ssa.
Näin tästä S24:sta on muodostunut jonkinlainen varjo-foorumi.
Ja sairastahan tämä varmaan on. Tietysti. Mutta teitä raukkoja on niin hauska vedättää. Minulle tämä on kieli poskessa tehtyä ajanvietettä.
Miksi minun muuten pitäisi arvailla kuka sinä olet? Yksi nyhverö kaltaistesi joukossa. - arvo.ylppö
Taitaa tähtinen käydä jo ylikierroksilla, kohta pää poksahtaa..hah hah haa. Ja todellakin sinua on hauska vedättää.
- Peter__T
Ja toinen nyhverö ilmoittautui.
Teillä taitaa tuo RPM limiter tulla vastaan jo paljon, paljon aiemmin kuin minulla.
Seuraava surkimus estradille, kiitos. - CHS
Peter__T kirjoitti:
Ja nythän vasta mieleen alkaakin palautua melkein- mahalaskuja. Yhteisenä nimittäjänä laskutelinevika.
Koneella OH-PMI Jyväskylässä muistaakseni 2006.
Sitä kutsuttiin maailman hienoimmaksi Arrowiksi Airliners.netissä. Hämmästyttävän moni Norran piloteista sai sillä IR-koulutusta; aluksi Salpiksella, sitten Patrialla.
Koneella OH-CHS HeValla kun palasimme Oulu Air Showsta 1990-luvulla. Päästiin oikein Ilta-Sanomiin. Se oli silloin vastikään perustamamme FinnCommin omistuksessa. C402B. Ex CB-52.
Koneella OH-JAA Jyväskylässä muistaakseni 2009. Se oli Constellan Seneca jolla aika moni Patrian oppilas sai ME-kelpuutuksensa.
Onhan noita incidenttejä ehtinyt kertyä. Sinullekin, jos saat joskus lentolupakirjan ja lennät sen 8.000 tuntia, saattaa tapahtua yhtä ja toista.
Sitä ennen sinun pitäisi oppia hallitsemaan vihaisuuttasi ja stabiloimasn mielesi. Että saisit sen medikaalin. .Kertoisitko lentoaikasi konetyypeittäin.
- Peter__T
CHS kirjoitti:
Kertoisitko lentoaikasi konetyypeittäin.
Kenelle? Miksi?
- SavonHalpalentofirma
Elä Tähtinen hermostu. Köyhät vinkuu katteuksissaan.
Ookkonää kymppitonnin klupissa, miehen tai naisen kaa? Tai ees omin käsin?- tosi.on
Ei taida tähtösen räpsyt nousta kymppitonniin, ei edes jaloissa mitattuna.
- Peter__T
tosi.on kirjoitti:
Ei taida tähtösen räpsyt nousta kymppitonniin, ei edes jaloissa mitattuna.
Nykyään on vaikea löytää kelvollisia trolleja. Nämä täkäläiset on aika lailla anuksesta.
- vi.agra
Sitä vähän arvelinkin. Ei nouse Tähtisellä.
- DronePilotti
Kyllä PTn kandee jollain Aneriikanlennolla kiivetä naapuripenkin mummon ( tai paapan, suuntauksistansa riippuen ) selkään, nylkyttää vaiks kakkoseen, koska kyl se riittää kymppidonan klupiin. Seurauksista viis, kuhan ei ammu oksistoon.
Nymmenee jännätouhuks. - mietipätätä
Saatko suurtakin sisältöä köyhään elämääsi tästä tyhjänpäiväisestä paskanjauhannasta?
- tarkastus.lentäjä
No, niinhän PT kertoo saavansa. Tuolla FF:n puolella ei oikein keskustelua synny.
- Peter__T
tarkastus.lentäjä kirjoitti:
No, niinhän PT kertoo saavansa. Tuolla FF:n puolella ei oikein keskustelua synny.
Tarvitaan hyvä mielikuvitus jos täällä vellovaa epäsymmetristä örvellystä joku pitää keskusteluna.
- Peter__T
Suosittelen täällä omaa pahaa oloaan esille tuoville apua.
https://www.mielenterveysseura.fi/fi/mielenterveys - mietipätätä
Voisiko PT suositella hyvää terapeuttia? Saako siitä S-bonuksia? Nymmiulla rupee kuuppa kajahtaan...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692723
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 441216
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197