On hienoo harrastaa painia,kisareissu itäblokin maahan maksaa 1300euroo,matkat ja hotellit paikanpäällä tekee max.350 egee,mihis loppu raha menee.Ei ole mikään ihme,kun melkeen kaikki on tän hassutuksen lopettanut.
paini on halpaa
3
363
Vastaukset
- kisakatsomontäti
Missäköhän maaseudun miniseurassa painit jos siis joudut painijana itse maksamaan kisamatkasi ? Meillä ainakin seura maksaa painijoiden kisamatkat ulkomaille ja kotimaankisoissa käymme seuran linjaautolla.
- kaikkeakanskuulee
Ei mikään seura kulje arvokisoissa linja-autolla,sinne mennään edustamaan Suomea,ei omaa seuraa.Taidat kuulua vielä katsomotätinäkin aloittelija sarjaan
- Mtääh
Täh? Ei seurat maksa arvokisoja.
Mutta kiva, että kaupunki kustantaa teidän seuran toiminnan. Taidat kuulua niihin n. kolmeen seuraan Suomessa. Muissa seuroissa niitä rahoja joudutaan ihan oikeasti tekemään joka vuosi. Itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309