Haluaisin toteuttaa pitkäaikaisen fantasiani. Harrastaa seksiä naisen kanssa, tai olla kahden miehen kanssa samaan aikaan. Ajatuskin siitä että toinen mies vetelee takaapäin ja toiselta saisin ottaa suihin, saa kostumaan.. Mistä voisin löytää ihmisen/ihmiset jotka auttaisi toteuttamaan tämän fantasian?
Fantasia olla naisen tai kahden miehen kanssa
11
1428
Vastaukset
- kokemustahanon
Löytyyhän meitä ei tarvitse kuin vinkata niin on jo miehiä jonoksi asti:)
Kyllä aina ollaan valmiina auttamaan :)
- annannautintoasinulle
60v taitava mies tarjolla,haluatko puhelin numeroni
- Löylykauharakastaja
Uuhhh, löylykauhatyrkkyy, oot kiva :*
Noin niinkun tieteellisessä mielessä...
Naisten kanssa oon harrastanut seksiä yhtä paljon kuin miesten, mutta en koskaan ilman deittailua. Omasta puolestani haluaisin tietää tuntuuko se yhtään miltään tuntemattomamman naisen kanssa.- Löylykauharakastaja
Oooohhh, mä oon vaan tuttuja löylykauhoja... Ihana uus ehdotus, oot ihqu :)
- Kiihottunut96
Haluaisin juuri kokeilla ihan tuntemattoman kanssa, ilman mitään tunteita.
Ei sua kiinnostaisi tulla parin seuraksi? 😊 Minäkään en ole ikinä ollut naisen kanssa, mutta haluaisin. Olen 23v ja mieheni 24v
- yritäedes
Kaikkea pitää kokeilla jos kiinnostaa ettei tarvitse loppu ikää sitä miettiä miltä se olisi tuntunut.... eikun menoksi kun vielä voi muttei enää hoitolaitoksessa vanhana???
- erkka50mv
Olen 50 mies olisi mukava päästä mukaan panemaan sinua ota yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144