Onko kenelläkään tietoa kiinteistövälittäjä Petri Kyllösen LKV aiemmista touhuista , mm. venäläisten kanssa? tai muista hankkeista , joissa hänen sanaansa ei ole voinut luottaa?
Onko tietoa kiinteistövälittäjä Petri Kyllönen LKV
Luottamusmennyt
4
1254
Vastaukset
- entinenvälittäjä
Ei muuta tietoa kuin että on kova poika puhumaan ja perustamaan yrityksiä , mutta luotettavuudesta ei tietoa , Lkv-alalla tulee kyllä kaikki aiemmatkin edesottamukset esiin ennemmin tai myöhemmin.
- PetriKyllönen
Kiitos minä olen Petri Kyllönen, mitä asia koskee ?
- PetriKyllönen
hyvää päivää, mitä asiasi koskee ? Tuo väite ei pidä paikkaansa mitä väität
- PetriKyllönen
Kunnianloukkaus on vakava asia, "entinenvälittäjä" ja "Luottamusmennyt" nimimerkillä toimivat henkilöt, teidän olisi syytä tutustua tuohon lain kohtaan koska olette levittäneet valheellista tietoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319