Tilasin netistä jotain aivan muuta kuin levikkeitä, näyttävät jäävän minun hävitettäväkseni. Postipakettia revitty puoleen väliin auki. Lukee malli Pajero sport 2016 väri hopean harmaa
Laadusta ei mitään tietoa näyttäisi että levittää ehkä noin 2cm puoleltaan. Kaikkia tarjouksia kuunnellaan mikä voittaa sekajätekustannukset. pk-seutu.
Tarviiko kukaan pajeron uusia levikkeitä?
bisnesmies
3
145
Vastaukset
- Levikkkeeet
Voi olla käyttöä...
Laita tietoa ja kuva, SP. kaakossa@suomi24.fi - bisnesmies
Sori pistin jo roskiin ja varmaan jotain naarmujakin tuli kun yhden revin pois paketista ja sitten pyöri autossa. Luulen kyllä et siirtolava on vielä tyhjentämättä että 5€ saat jos itse haet lavalta ja haet joskus kun olen mestoilla? :D
5€ on päivystys- ja portinavausmaksu- Businesmälli
Plääh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327