Hei perheetön hutsun väkkärä

Poliittinen.panttivanki

Tuu tänne lämmittämään sauna, niin et palella pimputtelemaan knäppäimistöäs, millä et oo ees harvennus töitä kyennyt tekemään, mitä nyt hutsun naamakuvasta tulkiten tuhat sanaa alle pettymään...
https://m.youtube.com/watch?v=r-6WCqppQbs
T.makaa vaikka käpy. Hyvästi nyt. Myös kaiken lopun päivys.....

5

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisinsanoa

Suksi vittuun, mutta älä minun. 😂

• AuraPuuSkuttaJa

Järvisillä ja Karhuilla on aina Tilaa teillekin. ;)

• Tänä yönä mä sen päätin tulen hakkaamaan sut. Haen Tori Amoksen mukaan ja työnnetään sen tanssiaisissa käyttämä kenkä sun perseeseen korkoineen päivineen. Aika jännä muuten että Myytinmurtajissa on Tori ja Kari mut siellä Kari onki nainen.

• PonSkulleKyytiä

Montakohan Torinhevosta pitäis olla tekemään tosta ap:sta laukun?
        Mä ilmottaudun ekana niihin Harjakaisiin! ;)

• 19 viimeisen vuoden aikana olen harrastanut intiimiä kanssa käymistä tasan yhden miehen kanssa - oman aviomieheni. Sitä ennen seurustelin myös vakavasti, ja olin kumppanilleni fyysisesti uskollinen. Joten siinäpä sinulle hutsua!

Ja kenelle ikinä ap. kirjoititkin, hän tuskin tuollaista nimittelijää omakseen huolii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      344
      13086
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      95
      1983
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      93
      1749
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1663
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      45
      1191
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      95
      1159
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      273
      996
    8. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      983
    9. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      967
    10. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      27
      944
    Aihe